Gå til innhold

Hjelp!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har tatt abort sprøyte på hund? 

Min hund klarte å stikke av mens vi var på ferie. Hun ble funnet sammen med en veldig ung han hund. Vi trodde egentlig ikke at de hadde fått til noe, men valgte og ta blodprøve hos dyrlegen for å være på den sikre siden. Prøven viste at hunden var drektig og vi fikk satt abort sprøyte to dager på rad.

Nå er det gått 4 dager siden siste sprøyten ble satt og hunden peser, graver og piper. Dette har blitt værre nå di siste dagene og spesielt nå i dag.. er dette normalt!?? Jeg fikk beskjed av dyrlegen om at vi ikke kom til å merke noe særlig.. men hunden virker svært utilpass.. det virker som hun er i fødsel.

Anonymkode: 4ab65...8d3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring dyrlegen og spør. 

Skrevet

INGEN på et forum kan gi deg svar. Vær så snill - ring en dyrlege....

Anonymkode: 91499...441

Skrevet

Det må da være lov å spørre om noen har erfaringer med abort sprøyte til hund som har opplevd noe lignende ? 

Jeg sitter da ikke å ser på at hunden lider uten og skriver her inne uten og kontakte vet!! Men vet sier at sprøyten virker 99 % av gangene og at det ikke er grunn til bekymring.. 

jeg lurte på om noen her har opplevd noe lignende og hvordan tispen var i dagene etter sprøyta og ønsker egentlig kun svar på det.. at jeg kan ringe vet er noe jeg er fullstendig klar over. Hunden skal inn til sjekk igjen på torsdag, bare så det er sagt.. 

mer ikke dette en plass man kan dele råd og erfaringer? 

Anonymkode: 4ab65...8d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...