AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #1 Skrevet 8. september 2018 Kjøpte et serum på Normal for sikkert femti kroner. Legger ved link til serumene de selger: https://www.normal.no/merker/øvrige-brands/pure-and-care-collagen-serum/ Pure and care heter merket. Jeg synes serumet føles som vann, og det lukter ingenting, noe som som gjør meg skeptisk. Har bare brukt det i noen dager, så jeg vet ingenting om langtidseffekten, hvis den eksisterer Jeg kjøpte den blå med hyaluronsyre. Tenk hvis det inneholdt de samme ingrediensene som dyre serum! Det hadde jo vært fantastisk! ☺️ For godt til å være sant? Noen med erfaring eller kunnskap? Anonymkode: 0638e...d9d
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #2 Skrevet 8. september 2018 Det er som regel sånn med hudpleie at du får det du betaler for (opp til ett vist nivå selvfølgelig) Sannsynligvis er det mye vann i serumet og lite aktive ingredienser. På normal er det jo greit å kjøpe tannkrem, barberhøvler osv. Serum og hudpleie ville jeg kjøpt en annen plass. Anonymkode: 1eb51...953
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #3 Skrevet 8. september 2018 Jeg kjøper "billigserum" fra the Ordinary, og det er gull! Jeg har sånn blank blandingshud, og bruker 2 ulike på dag og kveld. Brukt det i 2 måneder og har ikke hatt 1 kvise, har mindre porer, er mindre blank og har babyhud. De forklarer den lave prisen med at de ikke bruker penger på markedsføring og fancy emballasje, og dermed blir det billigere. Men konsistensen på disse er ikke som vann. Så det trenger ikke være dårlig bare fordi det er billig. Anonymkode: d8013...22f
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #4 Skrevet 9. september 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjøper "billigserum" fra the Ordinary, og det er gull! Jeg har sånn blank blandingshud, og bruker 2 ulike på dag og kveld. Brukt det i 2 måneder og har ikke hatt 1 kvise, har mindre porer, er mindre blank og har babyhud. De forklarer den lave prisen med at de ikke bruker penger på markedsføring og fancy emballasje, og dermed blir det billigere. Men konsistensen på disse er ikke som vann. Så det trenger ikke være dårlig bare fordi det er billig. Anonymkode: d8013...22f Kult! Ser det er mange som anbefaler the Ordinary. Er spent på å prøve. Men får ikke helt oversikt på vita sine sider. Står det oljer når de mener serum? Hvilket av produktene deres burde jeg bruke når jeg har fuktfattig blandingshud med urenheter? Tusen takk for svar! Anonymkode: 0638e...d9d
AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #5 Skrevet 10. september 2018 På 9.9.2018 den 9.21, AnonymBruker skrev: Kult! Ser det er mange som anbefaler the Ordinary. Er spent på å prøve. Men får ikke helt oversikt på vita sine sider. Står det oljer når de mener serum? Hvilket av produktene deres burde jeg bruke når jeg har fuktfattig blandingshud med urenheter? Tusen takk for svar! Anonymkode: 0638e...d9d Jeg fant en guide på en amerikansk nettside. Og så bestilte jeg fra lyko.no og beautyheaven.no https://www.adorebeauty.com.au/the-ordinary/guide/the-ordinary-skincare-guide-what-product-is-right-for-me Anonymkode: 9febb...2f9
skogsbaer Skrevet 12. september 2018 #6 Skrevet 12. september 2018 På 10.9.2018 den 12.29, AnonymBruker skrev: Jeg fant en guide på en amerikansk nettside. Og så bestilte jeg fra lyko.no og beautyheaven.no https://www.adorebeauty.com.au/the-ordinary/guide/the-ordinary-skincare-guide-what-product-is-right-for-me Anonymkode: 9febb...2f9 De har fått The Ordinary på H&M nå også. :)
AnonymBruker Skrevet 12. september 2018 #7 Skrevet 12. september 2018 På 9.9.2018 den 9.21, AnonymBruker skrev: Kult! Ser det er mange som anbefaler the Ordinary. Er spent på å prøve. Men får ikke helt oversikt på vita sine sider. Står det oljer når de mener serum? Hvilket av produktene deres burde jeg bruke når jeg har fuktfattig blandingshud med urenheter? Tusen takk for svar! Anonymkode: 0638e...d9d De selger både oljer og serum. Hva du bør velge kommer helt an på hva du trenger hjelp med og hvordan hudtype du har. For fuktighet kan jeg virkelig anbefale Rosehip seed oil, elsker den. The Ordinary anbefaler at du kjøper flere produkter og setter sammen til fin perfekte rutine. Feks to serum kg fuktighetskrem på dagtid, ett serum, en olje og fuktighetskrem på kveld. Les på the Ordinary sin egen nettside hvor de anbefaler rutiner etter hva du er ute etter. Anonymkode: 24b83...a15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå