AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #1 Skrevet 8. september 2018 Hei Jeg lurte på hva slags arbeidsmuligheter en gravid kvinne har? Jeg studerer i tillegg, men har det bra både psykisk og fysisk form, så det er ingen hindringer for meg til å kunne jobbe, men det er svært lite arbeidsgivere som ansatter en gravid kvinne.. Jeg får fra lånekassen, men som kun er nok til husleie, så jeg kunne trengt en jobb vedsiden av. Nav støtter ikke studenter som får fra lånekassen, så de er ikke en mulighet å gå til heller. Noen her som har tidligere vært gravid, hatt deltidjobb og gått på skole samtidig? Eventuelt hva arbeidet du med? Anonymkode: 0a336...6c6
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #2 Skrevet 8. september 2018 Da jeg studerte jobbet jeg på arkiv og bibliotek i tillegg. Det hadde vært null problem for meg å kombinere graviditet, studier og jobb for meg da, forutsatt at formen var god selvsagt. De jobbene vokser dessverre ikke på trær, men en eller annen form for stillesittende arbeid bør være ok. Resepsjonist, telefonselger e.l? Anonymkode: 80b1f...0fe
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #3 Skrevet 9. september 2018 Får du ekstra stipend fra Lånekassen? De har vel støtteordninger for gravide? Anonymkode: 5971e...356