Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest studine22
Skrevet

Jeg har blitt ganske godt kjent med en flott fyr den siste tiden. Føler jeg er i ferd med å bli ordentlig forelsket. Vi snakker ofte sammen, om alt mellom himmel og jord. Han er utrolig oppmerksom, jeg merker at han virkelig hører på det jeg sier. Han spør om ting, og tar ofte opp ting jeg har fortalt i tidligere samtaler. Jeg føler vi begynner å bli godt kjent med hverandre, men han fortsetter å overraske meg og imponere meg hele tiden. Vi har mye felles, og trives veldig godt sammen. Iallfall slik jeg føler det, et tonn kjemi... Han er ofte i nærheten av meg når vi er sammen med en gruppe felles venner, jeg merker at han ser på meg en del når han tror jeg ikke ser det, han setter seg alltid ved siden av meg på bussen, og han svarer alltid koselig på tekstmeldinger. Og så klemmer vi hverandre ofte, egentlig uten noen spesiell grunn. (kanskje mitt initiativ, men likevel...) Vet ikke helt hvordan jeg skal tolke ham, så jeg spør dere; Tror dere han er interessert i meg utover vennskap? Han er jo veldig utadvendt og koselig mot alle, så jeg er kanskje bare "en av alle" for han? Har så vanskelig for å tro at han liker meg ekstra godt, men det kan ofte virke sånn. Det er jo bare for godt til å være sant... Såå forelsket nå...

Videoannonse
Annonse
Gjest Guttegutt mannemann
Skrevet

Han venter bare fra et initiativ fra deg, eller et tydeligere tegn på at du liker han mer enn en venn. Tro meg!

Gjest SumoBryter
Skrevet

Så søtt. Det hørtes jo slik ut da...

Men du sier også at han er utadvent og hyggelig med alle. Jeg forstår, det er nok vanskelig å si, noen er jo bare sånn av natur, men at han liker deg veldig godt er jo tydelig. du får gi ham et hint men bare et lite et, som han bare kanskje kommer til å forstå....

Gjest Anonymous
Skrevet

Gi et lite hint som han kanskje forstår?? Hva er vitsen da??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...