Gå til innhold

Er så ufattelig lei meg, klarte å tråkke på halen til pus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var nå så uheldig så jeg tråkket på halen til pus så hun freset og løp ut via katteluka. Er så redd at hun ikke tør komme igjen, var jo bare et uheldig uhell fra min del 😭😪

Tror dere hun blir vanskelig å få inn igjen, eller kommer hun snart tilbake av seg selv?

Anonymkode: b1588...453

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De tåler det, Hu kommer tilbake 😊

Skrevet

Hun sitter helt sikkert rett borte hos naboen og tenker seg nøye om å vurderer godene hun har hjemme. 

Hun kommer nok frem til at noe uheldig haletråkking er prisen å betale for stabil tilgang til mat, drikke, varme, kos og stell. 

• Liker 6
Skrevet

Kanskje litt fornærmet men kommer helt sikkert tilbake. 

Skrevet

Uff da, dakar pusen! Men slapp av - når hun er sulten nok er all haletråkking glemt. Katter er enkle sånn! :) 

Anonymkode: c5028...5b9

Skrevet (endret)

Dette går bra. Et uhell er et uhell, jeg har klemt og tråkket på noen haler opp igjennom jeg også. 

Om et uhell som dette skjer, prøv å lat som ikke noe. Desto mer opprømt og fortvilet og hysterisk du blir, desto mer skummet blir det for dyret. Dette gjelder egentlig alle situasjoner som skremmer ett dyr. Nyttårsraketter, eller feiklipte klør osv, osv. Prøv å vær så normal som mulig. 

Ta med deg skåla ut på trappa nå med en skje og pling litt den rop henne inn. :) 

Dette går bra!

❤️

Endret av Perle
Skrevet

Det går nok helt greit, men vet godt at det føles forferdelig :sukk:

Har skjedd et par ganger opp igjennom årenes løp med pusen min og hun kommer alltid løpende rett bort til meg med en eneste gang det skjer (sånn at jeg kan klappe henne), det er akkurat som hun forstår at det ikke var med vilje :blush:

Dette går bra :)

Skrevet

Kommer tilbake senest da ho er sulten 🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...