Gå til innhold

Durance vaskemidler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt mye skryt av Durance vaskemidler, spesielt klessvasken og tøymykneren. 

Har lyst å kjøpe de to, pluss husvask og romspray. Men hvilken duft er best? Er jo veldig dyre produkter, så vil jo helst kjøpe det som lukter best! (Må bestille på nettet).

Anonymkode: 3643c...ac4

Skrevet

Hvorfor må du bestille på nett? 

Husvask: grapefrukt

Klesvask og tøymykner: cotton flower

Romspray har jeg ikke prøvd.

Anonymkode: 21475...81a

• Liker 1
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med lavendel som tøymykner. Bruker litt av den når jeg vasker håndklær og sengetøy.

• Liker 3
Skrevet

Takk for svar! :)

Må kjøpe på nettet fordi har ingen butikker i nærheten som selger det (som jeg har sett eller vet om iallefall). De jeg kjenner som skryter har også bestilt på nettet..

Anonymkode: 3643c...ac4

Skrevet

Er så lei OMO, så dette vil jeg gjerne prøve! Noen som vet om forhandler i Oslo så jeg kan lukte litt? 😊 Har prøvd å Google, men finner ikke noe...

Skrevet

Durance sin versjon av Lavendel er nydelig. Lukter godt og frisk uten å være alt for insisterende. ❤️ 

Anonymkode: e2108...d46

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, Ingebjørg skrev:

Er så lei OMO, så dette vil jeg gjerne prøve! Noen som vet om forhandler i Oslo så jeg kan lukte litt? 😊 Har prøvd å Google, men finner ikke noe...

Er fra Bergen, så har ikke mange tips til deg.

Men så det hos Home & Cottage sist jeg var i Oslo.

Kanskje hør med forhandleren Terrigeno?

Anonymkode: 21475...81a

Skrevet

Jeg elsker cottonlukten, den er så ren og god 😍 Bruker det for det meste på sengetøy, men ellers også hvis jeg vil unne meg litt luksus. Mannen liker også å vaske skjortene sine med det.

På Blivkker.no har de supertilbud ofte så da handler jeg heller der selv om jeg lett får tak i i butikk. Koster somregel 135,- per flaske med tøyvaskemiddel, fått det ned i 122,- på det billigste. Alltid fri frakt. Koster vel rundt 189,- per flaske i butikk så det sier seg selv. 

• Liker 1
  • 1 måned senere...
Skrevet

Ble netthandel fra Blivakker. Elsker de nyvaskede klærne mine nå, men synes det ble litt mye med både vaskemiddel og skyllemiddel samtidig. Så bruker det litt annen hver gang :)

Skrevet
På 9.9.2018 den 15.38, Ingebjørg skrev:

Illums Bolighus har :)

Anonymkode: 6e0de...04c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...