Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd Technic sin neglelakk? Er den god? 

Jeg ser på adventskalender til meg selv og kommer ikke på noe annet en neglelakk-kalender da jeg ikke ønsker noe hudpleie eller sminke 🙈 tips til kalender er også ønskelig! 

Anonymkode: 6e492...acf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blås i kalender og spar pengene til noe du trenger. Du trenger vel ikke 24 neglelakken akuratt? :)

• Liker 1
Skrevet
På 9.9.2018 den 9.45, blomsterhei skrev:

Blås i kalender og spar pengene til noe du trenger. Du trenger vel ikke 24 neglelakken akuratt? :)

Fuck you.

Anonymkode: 5a382...00b

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fuck you.

well that escalated quickly 

• Liker 3
Skrevet
På 8.9.2018 den 20.30, AnonymBruker skrev:

Noen som har prøvd Technic sin neglelakk? Er den god? 

Jeg ser på adventskalender til meg selv og kommer ikke på noe annet en neglelakk-kalender da jeg ikke ønsker noe hudpleie eller sminke 🙈 tips til kalender er også ønskelig! 

Anonymkode: 6e492...acf

Har ikke erfaring med dem, men ser de har fått gode reviews og ikke er testet på dyr. Så jeg ville prøvd dem. Alle fortjener en fin kalender til seg selv, og negllakk er kreativt og moro. 

Skrevet
1 minutt siden, dillyduzit skrev:

well that escalated quickly 

Tenk å være så frekk å insinuere at det kanskje er litt unødvendig å bruke penger på en adventskalender når man faktisk ikke trenger eller ønsker seg noe som passer i en slik kalender. Makan! :bond:

:fnise:

Anonymkode: b14c8...1ad

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tenk å være så frekk å insinuere at det kanskje er litt unødvendig å bruke penger på en adventskalender når man faktisk ikke trenger eller ønsker seg noe som passer i en slik kalender. Makan! :bond:

:fnise:

Anonymkode: b14c8...1ad

Det er ekstremt rart å si hva andre mennesker mener. Ganske abusive. Blir som å fortelle noen hva de føler. Helt sykt. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er ekstremt rart å si hva andre mennesker mener. Ganske abusive. Blir som å fortelle noen hva de føler. Helt sykt. 

Hva andre mennesker trenger*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...