AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #1 Skrevet 8. september 2018 Syns det er fint å spare miljøet med å kjøpe brukte klær av og til. Kjøpte en brukt ulldress til toåringen og skulle legge den til vask, men da jeg luktet på den syntes jeg at den lukter et snev av røyk. Hvem selger innrøkte klær til andres barn? 😮 What to do? Er det hysterisk å kaste den? Kan jo alltids vaske vekk lukten, men vil gasser og gift fra røyken forsvinne fordi om? Anonymkode: 50090...e17
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #2 Skrevet 8. september 2018 Jeg ville ha lett hevet kjøpet, bryr meg ikke om det er privat eller ikke. Stakkars barn som bor i dette huset der da. Anonymkode: 51665...333
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #3 Skrevet 8. september 2018 Du trenger ikke bekymre deg for gasser og gift hvis du vasker dressen. Men skjønner at det er ubehagelig. Anonymkode: 537b7...57e 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #4 Skrevet 8. september 2018 Herregud: dette er hysterisk. Snev av røyklukt er ufarlig. Dessuten: hva gjør deg sikker på at det er sigarettrøyklukt? Kan det ikke like gjerne være bålrøyk? Vask dressen. Ferdig med det. Anonymkode: db8a1...5df 11
Holille Skrevet 8. september 2018 #5 Skrevet 8. september 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dessuten: hva gjør deg sikker på at det er sigarettrøyklukt? Kan det ikke like gjerne være bålrøyk? Øøh, røyker du? Røykere har dårlig luktesans. Man kjenner forskjell på sigarettlukt og bål-lukt. Til ts, bare å vaske dressen Mine tanker går heller til barna i hjemmet, der du kjøpte dressen fra. 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #6 Skrevet 8. september 2018 Alle partikler blir borte i vask. Ingen fare. I tillegg kan du henge den ute til lufting noen timer om du føler deg bedre Anonymkode: 5c77a...a46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå