Waina Skrevet 8. september 2018 #1 Del Skrevet 8. september 2018 (endret) Jeg har flyttet fra helt nord til helt sør i landet. Langt!! Det tar tid å bygge opp et nytt nettverk, og jeg kjenner på utålmodigheten! Foreløpig kjenner jeg bare samboer, hans familie og mine kolleger. Og de er greie de, men jeg savner MINE mennesker, som liker de samme tingene som meg. 😎 Verden er full av venner man ennå ikke har møtt! Jeg er 37 år, har fast jobb i en barnehage, er mor til en tenåringsjente, og er eier av to mellomstore hunder. Fritiden brukes til strikking, friluftsliv (både korte gåturer og overnattingsturer), lesing, yoga, og det som ellers faller meg inn. Høres det ut som vi kunne vært en god match, så ønsker jeg meg en melding fra deg. 😊 Vi snakkes! Endret 9. september 2018 av Waina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heltgrønn Skrevet 29. september 2018 #2 Del Skrevet 29. september 2018 Hvor i Østfold holder du til? Jeg er 38 år og også innflytter i Østfold. Ta kontakt om du vil. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waina Skrevet 29. september 2018 Forfatter #3 Del Skrevet 29. september 2018 Hei! Jeg bor i Råde. Hvor bor du? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heltgrønn Skrevet 29. september 2018 #4 Del Skrevet 29. september 2018 (endret) Halden. Send meg gjerne pm. 😊 Endret 29. september 2018 av heltgrønn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå