AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #1 Skrevet 8. september 2018 Fra Thon hotell: «helg voksen kr 309,- « Fra en søndags ettermiddag. Står ikke mer på kvitteringen. Kommer heller ikke frem hvilket hotell det er. Prøver å huske tilbake til hva han sa han skulle den ettermiddagen, men husker ikke. Kan enten ha vært ute for å se fotball, eller trening. Anonymkode: f5be9...84f
Cuntzilla Skrevet 8. september 2018 #4 Skrevet 8. september 2018 Thon hotel er jo på veldig mange fotballarenaer som for eksempel Ullevaal stadion, så hvis han har vært på fotballkamp så kan han ha spist buffet eller et eller annet der. 8
stan Skrevet 8. september 2018 #5 Skrevet 8. september 2018 Beløpet er for lite for et rom. Kan være for en buffet eller tilgang til spa/treningssenter. 3
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #6 Skrevet 8. september 2018 2 minutter siden, Cuntzilla skrev: Thon hotel er jo på veldig mange fotballarenaer som for eksempel Ullevaal stadion, så hvis han har vært på fotballkamp så kan han ha spist buffet eller et eller annet der. Tror og håper det kan være noe sånt ja. Vil undersøke litt før jeg spør han, har erfart st han er en meget god løgner om han vil.. Anonymkode: f5be9...84f
Juniper Skrevet 8. september 2018 #7 Skrevet 8. september 2018 Hva er egentlig igjen av et forhold når det er blottet for tillit? For et liv! Føler med deg, TS. 8
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #8 Skrevet 8. september 2018 Det er i alle fall ikke et hotellrom. Det får man heller ikke kvittering for (med mindre man spør, fordi det skal refunderes av arbeidsgiver o.l) Du får ikke hotellrom noe sted til den prisen. Kvitteringen er noe som skiller mellom voksen og barn, tydeligvis. Så mat er sannsynlig. Anonymkode: f0008...de0 4
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #9 Skrevet 8. september 2018 Hvor var han den søndagen da? Anonymkode: bd1bb...526
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #10 Skrevet 8. september 2018 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fra Thon hotell: «helg voksen kr 309,- « Fra en søndags ettermiddag. Står ikke mer på kvitteringen. Kommer heller ikke frem hvilket hotell det er. Prøver å huske tilbake til hva han sa han skulle den ettermiddagen, men husker ikke. Kan enten ha vært ute for å se fotball, eller trening. Anonymkode: f5be9...84f Sjekk om det var fotballkamp den søndagen. Anonymkode: d02ff...65f
Jr.Garcon Skrevet 8. september 2018 #11 Skrevet 8. september 2018 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fra Thon hotell: «helg voksen kr 309,- « Fra en søndags ettermiddag. Står ikke mer på kvitteringen. Kommer heller ikke frem hvilket hotell det er. Prøver å huske tilbake til hva han sa han skulle den ettermiddagen, men husker ikke. Kan enten ha vært ute for å se fotball, eller trening. Anonymkode: f5be9...84f Dagsrom/timesrom på hotell kan kosta rundt den prisen der. 30 minutter siden, stan skrev: Beløpet er for lite for et rom. Kan være for en buffet eller tilgang til spa/treningssenter. 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #12 Skrevet 8. september 2018 Akkurat nå, Jr.Garcon skrev: Dagsrom/timesrom på hotell kan kosta rundt den prisen der. Driver hoteller å leier ut rom for timer? Anonymkode: d02ff...65f 3
stan Skrevet 8. september 2018 #13 Skrevet 8. september 2018 Akkurat nå, Jr.Garcon skrev: Dagsrom/timesrom på hotell kan kosta rundt den prisen der. Da er det en bedre deal enn det websidene tilbyr. 1
Jr.Garcon Skrevet 8. september 2018 #14 Skrevet 8. september 2018 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Driver hoteller å leier ut rom for timer? Anonymkode: d02ff...65f Mange hoteller gjør det ja At man f.eks. betaler 400 kr så har man rommet fra 12.00-15.00. Formålet bør jo ikke være shady, kan være en kar som f.eks. vil ha en dusj og sove 3 timer før han skal videre med fly. 3 minutter siden, stan skrev: Da er det en bedre deal enn det websidene tilbyr. Dagsrom osv. mener jeg man spør det aktuelle hotellet direkte om og får en pris/tilbud. Endret 8. september 2018 av Jr.Garcon 3
stan Skrevet 8. september 2018 #15 Skrevet 8. september 2018 4 minutter siden, Jr.Garcon skrev: Dagsrom osv. mener jeg man spør det aktuelle hotellet direkte om og får en pris/tilbud. Riktig. Da har jeg kastet bort mange kroner på å ta rom for natten. Men jeg har aldri vært så dum at jeg har tatt vare på kvitteringen 🤪 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #16 Skrevet 8. september 2018 14 minutter siden, Jr.Garcon skrev: Dagsrom/timesrom på hotell kan kosta rundt den prisen der. De selger ikke rom på timebasis på Thon , og dagrom koster mere enn det beløpet. Antagelig så er det buffet for voksen, inngang spa etc er også dyrere . det finnes kanskje noen hotell i oslo som selger rom på timesbasis men de er nok av litt enklere standard og ligger i lite trivelige strøk av Oslo sentrum Anonymkode: 8b781...d9e 2
Jr.Garcon Skrevet 8. september 2018 #17 Skrevet 8. september 2018 (endret) 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: De selger ikke rom på timebasis på Thon , og dagrom koster mere enn det beløpet. Antagelig så er det buffet for voksen, inngang spa etc er også dyrere . det finnes kanskje noen hotell i oslo som selger rom på timesbasis men de er nok av litt enklere standard og ligger i lite trivelige strøk av Oslo sentrum Anonymkode: 8b781...d9e Thon selger dagsrom og prisene kan variere kraftig. Du henger deg opp i timesrom - ikke bokstavelig talt "kan jeg leie rommet for 59 minutter for å pule" - og vinkler det til prostitusjon og lyskye greier. Greia er at dagsrom overhodet ikke bør være lysky og heller ikke er reservert til hoteller man får klamydia av å gå inn i lobbyen på. Det var i alle fall min første tanke om kvitteringen TS nevner, men den kan sikkert stamme fra andre ting? Selv om jeg ikke helt skjønner at en gift mann drar alene på spa i 2 timer uten å nevne det for kona . TS sjekk det aktuelle hotellet og se hva de tilbyr av sånne aktiviteter da? Endret 8. september 2018 av Jr.Garcon
Gjest Linaria Skrevet 8. september 2018 #18 Skrevet 8. september 2018 Jeg synes det ser ut som en øl- og matregning, jeg.
Mallard Skrevet 8. september 2018 #19 Skrevet 8. september 2018 Det betyr vel egentlig lite om dette en en kvittering for et hotellrom, eller for en buffet. Poenget er at du tviler på ham/tror han lyver, fordi han har vært det før. Uten tillit er forholdet dødfødt. Du kan ikke dobbeltsjekke alt han gjør og sier, det vil bare gjøre deg vondt. 2
Cuntzilla Skrevet 8. september 2018 #20 Skrevet 8. september 2018 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror og håper det kan være noe sånt ja. Vil undersøke litt før jeg spør han, har erfart st han er en meget god løgner om han vil.. Anonymkode: f5be9...84f Synd det er så lite tillit i forholdet at du alltid tenker det verste, må være slitsomt. Her bør du revurdere om dette er sunt for deg. Jeg skjønner ikke helt hva annet du tenker det skal være heller, leier du et hotellrom så får du ikke på kvitteringen at du er voksen for det er ikke sånn at barn leier hotellrom alene og får halv pris eller noe, og jeg har vel heller aldri fått en sånn liten standard kassebong ved utsjekk men et helt brev i A4-format i konvolutt hvor det står tydelig at man har leid et rom med dato og eventuell minibarbruk osv. Han har kjøpt noe annet der enn et rom, mest sannsynlig mat og mest sannsynlig buffet siden det er notert at han er voksen, for det koster ofte mindre for barn. Var han faktisk på fotballkamp på f.eks. Ullevaal så henger jo alt på greip. Si til han at noen venner av deg skal på kamp og lurer på hvor man kan spise på Ullevaal Stadion (hvis det var der), så tipser han sikkert om at buffeten på Thon er bedre enn Egon og pølse i brød i kiosken og at han har spist der. Men du kommer jo fremdeles til å mistenke han når du klarer å overdramatisere bare at han har spist mat ute, så jeg skjønner ikke at du blir i forholdet når du har det sånn, det her er ikke noe bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå