AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #1 Skrevet 8. september 2018 Noen som pleier å vanke på den puben? Lett å komme inn hvis du har drukket litt på forhånd? Leste på Facebook at enkelte klager på strenge vakter. Skal til Oslo i forbindelse med en konsert og ønsker å gå innom en metalpub etter konserten. Men redd for å ikke komme inn da jeg har planer om å drikke noen øl på konserten. Så del gjerne erfaringer 😊🤘🏻 Anonymkode: 8a5d4...909
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #2 Skrevet 9. september 2018 Du kommer ikke inn noen steder om du er overstadig beruset så da bør du nok drikke mindre og du er redd for å bli nekta inn, eller finne noen på konserten å dra på hjemmenach med Anonymkode: e8ccb...935
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #3 Skrevet 9. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du kommer ikke inn noen steder om du er overstadig beruset så da bør du nok drikke mindre og du er redd for å bli nekta inn, eller finne noen på konserten å dra på hjemmenach med Anonymkode: e8ccb...935 Jeg har ikke planer om å drikke mer enn et par halvlitere. Men opplever at dørvakter innimellom nekter meg å komme inn fordi jeg ser full ut. Anonymkode: 8a5d4...909
cornflake girl Skrevet 10. september 2018 #4 Skrevet 10. september 2018 On 9/9/2018 at 12:37 PM, AnonymBruker said: Jeg har ikke planer om å drikke mer enn et par halvlitere. Men opplever at dørvakter innimellom nekter meg å komme inn fordi jeg ser full ut. Anonymkode: 8a5d4...909 Aldri opplevd strenge vakter på rock in fin plass. Merk at det har flyttet til Grønland!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå