Gjest JeSuisLouise Skrevet 8. september 2018 #1 Skrevet 8. september 2018 Jeg er veldig glad i Chanel parfymer, men finner det ikke her i Oslo. Har vært på Vita Exclusive og Kicks. Når jeg googler så kommer det opp ulike nettbutikker bare. Er det kun på taxfree det går an å kjøpe det nå? Og hvorfor ikke i vanlig butikk? Er jo rart at det ikke selges i burtikk når det er så utrolig populært.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #2 Skrevet 8. september 2018 Jo de har det på steen og strøm eller hva det heter, ved siden av Karl johans gate, lille senteret med eksklusive merke og deign butikker. Vil anta de har det på parfymeriet på glassmagasinet også. Anonymkode: 58371...533
Gjest JeSuisLouise Skrevet 9. september 2018 #3 Skrevet 9. september 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Jo de har det på steen og strøm eller hva det heter, ved siden av Karl johans gate, lille senteret med eksklusive merke og deign butikker. Vil anta de har det på parfymeriet på glassmagasinet også. Anonymkode: 58371...533 TAKK! Ble helt stressa jeg nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå