Khloe P.T Skrevet 8. september 2018 #1 Skrevet 8. september 2018 Katten min begynner å bli gammel, ca 14 år nå. Han var veldig syk i vinter og det var såvidt han overlevde. Vi fikk aldri helt svar på hva som var galt, men med antibiotika og kortison kom den seg sakte men sikkert. Etter dette er han blitt veldig sær. Han biter oss så ofte at det ikke blir mange kosestundene. Han er helt sluttet å male. Han er tydelig svekket motorisk uten at det er noe å sette fingeren på. Nylig var vi hos veterinære og de fant ingenting galt. Det jeg lurer på er om det er normalt at katter blir så sær på sine gamle dager? Er det noen som har erfaring og vil dele om sin katt? Jeg er jo glad i Monsen, men jeg er begynt å tenke på om han vil få det bedre på de evige jaktmarker. Apropos jaktmarker, så fanger han litt mus fremdeles. Det har jeg sett på som et godt tegn.
Tvist Skrevet 11. september 2018 #2 Skrevet 11. september 2018 Er ikke uvanlig at gamle katter blir sære. Så lenge han trives og ikke har smerter, og spiser som vanlig ville jeg latt ham være.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå