Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2005 #1 Skrevet 15. mars 2005 Noen som har denne? Er du fornøyd? Hva er det du synes er best med den? Hvor stor er den egentlig? Fortell, fortell! Jeg trenger pda, og denne ser genial ut.
Gjest Anonymous Skrevet 16. mars 2005 #2 Skrevet 16. mars 2005 Jordbær? Ser du har en sånn? Kan du anbefale?
Gjest Cerise Skrevet 16. mars 2005 #3 Skrevet 16. mars 2005 Kjæresten min har en Qtek9090 som han hvertfall er strålende fornøyd med! Den anbefaler han hvertfall på det sterkeste
jordbær Skrevet 17. mars 2005 #4 Skrevet 17. mars 2005 Åh.. Jo, jeg har en S100. Er veldig fornøyd med den, og jeg er kresen på duppedittene mine. Eneste jeg savner er WLAN, men det kan man kjøpe sammen med en SD-brikke! Det jeg liker best med den, er at jeg slipper å ha tre store dingser i veska mi(mobil, MP3-spiller og PDA). Du kan bruke den til alt. Du kan til og med bruke den som GPS hvis du kjøper en GPS-mottaker og programvare. Den er ikke noe særlig stor.. akkurat passe.. Anbefaler denne siden: http://www.windowsmobile.no/
Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2005 #5 Skrevet 17. mars 2005 Takk for svar! Jeg har lest det som er og lese om denne nå tror jeg. Det SD kortet? Er det mye styr? Er det noe som man må ta inn og ut av telefonen etterhvert som du trenger det?
jordbær Skrevet 17. mars 2005 #6 Skrevet 17. mars 2005 SD=Secure Digital og er et minnekort. Det kan stå i slik du vil. Du får ekstra minne. Selv har jeg et SD-kort uten WLAN på 1GB (7-800kr) Du merker ikke at det er i, for det er et "hull" til det, men hvis du skal ha med WLAN på, så er det en ekstra klump på den, som vil stikke opp på toppen av mobilen din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå