♥Missy♥ Skrevet 8. september 2018 #1 Skrevet 8. september 2018 https://www.nrk.no/trondelag/xl/snapkjorerne-1.14122852 Hva tenker dere? Bruker dere mobilen når dere kjører bil? Jeg synes det er ren IDIOTI., og ser stadig folk med telefonen i hånda på tur til og fra jobb. 1
Yorker Skrevet 9. september 2018 #2 Skrevet 9. september 2018 Er veien oversiktlig og jeg kjører bare rett fram, ja, kan sende en kjapp snap eller bytte sangen på Spotify. Bytter alltid blikket fram og tilbake så ser det ikke som den mest livsfarlige tingen å gjøre. Verre med de som lever i sin egen bobble når de kjører.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #3 Skrevet 9. september 2018 1 time siden, Yorker skrev: Er veien oversiktlig og jeg kjører bare rett fram, ja, kan sende en kjapp snap eller bytte sangen på Spotify. Bytter alltid blikket fram og tilbake så ser det ikke som den mest livsfarlige tingen å gjøre. Verre med de som lever i sin egen bobble når de kjører. Når du flytter blikket som du sier frem og tilbake, tar det minimun ett sekund, kanskje to, som blikket er borte fra veien. Oppstår det en situasjon brått, skal du observere, reagere og handle. Når du i tillegg kjører i 80km/t beveger du deg 22meter pr.sek, da kan du tenke deg selv hvor liten tid du har til å unngå et alvorlig uhell/ulykke. Marginene er uhorvelig små når det virkelig gjelder. Det skjønner du vel den dagen det smeller, eller du kjører av veien. Har selv møtt en slik som deg, og jeg satt med foten på bremsen klar til å trå til for fullt, da den var på vei over på min side, men vedkommende titta opp tidsnok, i det vi passerte hverandre var oppmerksomheten mot tlf igjen! Slike som deg er med å skaper en stygg statstikk! Anonymkode: bd2a7...d3b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå