AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #1 Skrevet 8. september 2018 Tok en piercing og en venninne sa hun skulle aldri ta den for menn liker ikke sånn type piercing «septum».. seriøst er det kvinner som tenker sånn? Anonymkode: ab49e...ddd
Nerine_ Skrevet 8. september 2018 #2 Skrevet 8. september 2018 Ja, de som ikke tør å være seg selv. 7
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #3 Skrevet 8. september 2018 4 minutter siden, Nerine_ said: Ja, de som ikke tør å være seg selv. Må være kjedelig å tilpasse seg til hva menn liker hele tiden 🤔 Anonymkode: ab49e...ddd 6
Nerine_ Skrevet 8. september 2018 #4 Skrevet 8. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Må være kjedelig å tilpasse seg til hva menn liker hele tiden 🤔 Anonymkode: ab49e...ddd Det er nok mange som gjør det i en eller annen grad. Men ja, det må være kjedelig når man tross alt bare lever en gang. 1
Raven.Writingdesk Skrevet 8. september 2018 #6 Skrevet 8. september 2018 Tja. Nå synes jeg selve kommentaren hennes var litt plump, men de fleste ønsker jo å sende et signal med utseendet sitt. Enten de velger å ta en piercing eller ikke. Er man singel er vel flere opptatt av at (ens utseendet) skal tiltrekke seg en likesinnet. 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #7 Skrevet 8. september 2018 2 minutter siden, veggteppe said: Tja. Nå synes jeg selve kommentaren hennes var litt plump, men de fleste ønsker jo å sende et signal med utseendet sitt. Enten de velger å ta en piercing eller ikke. Er man singel er vel flere opptatt av at (ens utseendet) skal tiltrekke seg en likesinnet. Er vel mange menn også som liker jenter som tør å skille seg ut? Heller si det ikke er hennes smak da . Hun er ikke singel men å si at alle menn ikke liker sånn er vel litt snålt tenkt.. Anonymkode: ab49e...ddd
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #8 Skrevet 8. september 2018 Noen menn liker sånt. Kjæresten min kler seg mer i retning preppy, men liker ringene jeg har i leppen likevel. Anonymkode: 3168a...31d
Raven.Writingdesk Skrevet 8. september 2018 #9 Skrevet 8. september 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er vel mange menn også som liker jenter som tør å skille seg ut? Heller si det ikke er hennes smak da . Hun er ikke singel men å si at alle menn ikke liker sånn er vel litt snålt tenkt.. Anonymkode: ab49e...ddd Ja nettopp det var poenget mitt selv om det åpenlyst ikke kom godt nok frem. Noen liker piercing andre ikke. Man ønsker vel å tiltrekke seg likesinnede, eller noen som aksepterer en for den man er, uansett om man velger å ta piercingen eller ikke. Og Ps ; min antagelse er nok at majoriteten av menn driter i det, om alt annet klaffer
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #10 Skrevet 8. september 2018 Å du må ikke klippe håret kort!! Gutta liker ikke det vet du 😆 Anonymkode: 51278...42d 1
Calypso Skrevet 10. september 2018 #11 Skrevet 10. september 2018 Vurderer å ta en sånn piercing selv, hva menn måtte tenke bryr jeg meg virkelig ikke om. Min drømmemann liker meg for den jeg er. 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #12 Skrevet 10. september 2018 1 hour ago, Calypso said: Vurderer å ta en sånn piercing selv, hva menn måtte tenke bryr jeg meg virkelig ikke om. Min drømmemann liker meg for den jeg er. Bra sagt. Jeg skulle aldri hatt en mann som stiller krav til utseende på en jente. Anonymkode: ab49e...ddd
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #13 Skrevet 11. september 2018 En septumpiercing kan du uansett alltids vippe opp i nesen og skjule, eller ta ut senere.. Det er helt sikkert en del både menn og kvinner som synes det er lite pent med "oksering" i nesen, men at det skal være avgjørende for hvorvidt man tar en piercing eller ikke blir bare for dumt. Anonymkode: 71e95...c6a
Gjest padawan Skrevet 11. september 2018 #14 Skrevet 11. september 2018 Noe av det styggeste jeg vet er damer som har septum.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #15 Skrevet 11. september 2018 Jeg har septum og kan si såpass at når alt kommer til alt, så bryr ikke menn seg om en ring i nesa. Og da snakker jeg ikke om menn med piercinger eller tatoveringer selv Anonymkode: 20deb...748
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå