AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #41 Del Skrevet 8. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vet du, nå driter du deg ut. Det faktisk forsket på. Damer søker menn oppover når det gjeldet inteligens, mens menn søker seg nedover til noen mindre inteligente enn dem selv. Anonymkode: 228b2...a3d Nåja. Je vet om mange menn som søker intelligente kvinner. Til og med de som ikke liker kvinner. En del nervesvake menn som sliter med kvinner tiltrekkes av autoritære kvinner. Forstå det den som kan. Anonymkode: 206bb...aa9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #42 Del Skrevet 8. september 2018 Og de menn som er trygge på seg selv og ikke har mindreverdighetskomplekser har ofte ikke problemer med intelligente kvinner. Anonymkode: 206bb...aa9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 8. september 2018 #43 Del Skrevet 8. september 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Inteligente mennesker har vel evne til å finne noe interessant ved alle mennesker? Ikke bare kunne omgås likesinnede. Anonymkode: 228b2...a3d 👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 8. september 2018 #44 Del Skrevet 8. september 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har nokså høy iq og ingen merker noe til det med unntak av de aller nærmeste. Jeg sliter med angst og vil nok trolig virke gjennomsnittlig på mitt beste i sosiale settinger. Intelligente mennesker er like ulike som mennesker ellers, men en høy andel sliter nok med depresjon, angst og en følelse av å være annerledes. Anonymkode: 58942...5ba Å være annerledes ja, det er nok mulig. Men depresjon og angst trenger ikke være en del av det. Overhodet ikke 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #45 Del Skrevet 8. september 2018 Jeg regnes visst som intelligent men jeg føler meg mest dum. Spør meg om noe så får du minst 20 svar for jeg reflekterer vilt og skal prøve å dekke alle eventualiteter og unntak og en masse annet tull. Jeg virker ofte litt tett i pappen for jeg henger meg opp i uvesentligheter når folk skal forklare meg noe og så kommer alle unntak og variabler etc inn igjen. Ingen ting er helt absolutt og alt er enn hvis ditt og enn om datt. Anonymkode: 4cefd...e2a 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 8. september 2018 #46 Del Skrevet 8. september 2018 Jeg tenker at her på Kg er det intelligente mennesker. Sånn normalt intelligente. Jeg nekter derimot å tro at veeldig intelligente mennesker er her 🙂 det sier seg selv. Her er de intelligente, og de mindre smarte. Når noen skriver at de har 140 i iq, så 😂 nei. Bare nei. Tror nok de ville vært på andre arenaer enn Kvinneguiden. Og de ville nok heller ikke svart i denne tråden 🙂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #47 Del Skrevet 8. september 2018 Jeg har ekstrem høy IQ, en av de høyeste i landet faktisk. Jeg er så heldig at jeg har en tante som regelmessig legger ut diverse kompliserte IQ tester på Facebook og på de skårer jeg alltid IQ 250+ og oppover. Mest sannsynligvis er jeg den smarteste i hele landet. Hvis du vil kjenne igjen oss som har høy IQ så legg merge til hvordan vi ser på folk. Mennesker med avansert IQ pleier som regel å lene hodet litt bakover når de ser på andre, samtidig som øynene beveger seg fra høyre til venstre. Spoiler /s Anonymkode: 8fbae...3a4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #48 Del Skrevet 8. september 2018 8 minutter siden, SoWhat? skrev: Jeg tenker at her på Kg er det intelligente mennesker. Sånn normalt intelligente. Jeg nekter derimot å tro at veeldig intelligente mennesker er her 🙂 det sier seg selv. Her er de intelligente, og de mindre smarte. Når noen skriver at de har 140 i iq, så 😂 nei. Bare nei. Tror nok de ville vært på andre arenaer enn Kvinneguiden. Og de ville nok heller ikke svart i denne tråden 🙂 Tror nok vi som har høu iq også har behov for lett underholdning. Nå er det ikke slik at vi konstant vil ha ny lørdom og kun leser og er ute etter ny læredom. Jeg leser ekstremt mye, ser ikke tv og underholder meg med KG. Man er faktisk helt vanlig, selv om man har høy IQ-score. Ta den gratis mensatesten, den gir et lite innblikk i hva som skal til for å få høy score. At man lett løser slike oppgaver, betyr kun at vi lett løser slike oppgaver. Ellers kan jeg være like småelig som andre og med det kose meg på KG Anonymkode: e4054...aa3 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #49 Del Skrevet 8. september 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror nok vi som har høu iq også har behov for lett underholdning. Nå er det ikke slik at vi konstant vil ha ny lørdom og kun leser og er ute etter ny læredom. Jeg leser ekstremt mye, ser ikke tv og underholder meg med KG. Man er faktisk helt vanlig, selv om man har høy IQ-score. Ta den gratis mensatesten, den gir et lite innblikk i hva som skal til for å få høy score. At man lett løser slike oppgaver, betyr kun at vi lett løser slike oppgaver. Ellers kan jeg være like småelig som andre og med det kose meg på KG Anonymkode: e4054...aa3 Men man ser vel lettere sammenhenget ellers i hverdagen også? Anonymkode: 228b2...a3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 8. september 2018 #50 Del Skrevet 8. september 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror nok vi som har høu iq også har behov for lett underholdning. Nå er det ikke slik at vi konstant vil ha ny lørdom og kun leser og er ute etter ny læredom. Jeg leser ekstremt mye, ser ikke tv og underholder meg med KG. Man er faktisk helt vanlig, selv om man har høy IQ-score. Ta den gratis mensatesten, den gir et lite innblikk i hva som skal til for å få høy score. At man lett løser slike oppgaver, betyr kun at vi lett løser slike oppgaver. Ellers kan jeg være like småelig som andre og med det kose meg på KG Anonymkode: e4054...aa3 Lett underholdning? Hva legger du i det? Er Kg lett underholdning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #51 Del Skrevet 8. september 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men man ser vel lettere sammenhenget ellers i hverdagen også? Anonymkode: 228b2...a3d Ikke som en regel. Jeg har det med å komplisere ting, også er løsningen så lett at man blir litt satt ut av at man ikke så det selv. Vi er nok veldig forskjellige vi som scorer høyt også. Jeg er av typen som har klisterhjerne og aldri trenger å øve, derfor er mensa-testen rimelig lett da hjernen kan slike oppgaver. Men er jo akkurat det, jeg kan løse slike oppgaver, man er langt i fra dum fordi man ikke kan det. 2 minutter siden, SoWhat? skrev: Lett underholdning? Hva legger du i det? Er Kg lett underholdning? Ja KG er lett underholdning. Anonymkode: e4054...aa3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 8. september 2018 #52 Del Skrevet 8. september 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ikke som en regel. Jeg har det med å komplisere ting, også er løsningen så lett at man blir litt satt ut av at man ikke så det selv. Vi er nok veldig forskjellige vi som scorer høyt også. Jeg er av typen som har klisterhjerne og aldri trenger å øve, derfor er mensa-testen rimelig lett da hjernen kan slike oppgaver. Men er jo akkurat det, jeg kan løse slike oppgaver, man er langt i fra dum fordi man ikke kan det. Ja KG er lett underholdning. Anonymkode: e4054...aa3 Kan du forklare hvordan? Det bør du jo kunne. Det bør jo begrunnes av et intelligent menneske. Ikke bare svare som du gjør 🙂 ta den utfordringen, og svar på hvorfor du mener Kg er lett underholdning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grandidosa83 Skrevet 8. september 2018 #53 Del Skrevet 8. september 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan er disse på jobb og i dagliglivet ellers? Hvordan kan jeg vite at noen er over snittet inteligente uten å ta en IQ test? Hvilke kjennetegn har de? Anonymkode: 228b2...a3d Smarte mennesker evner å diskutere saklig og styrer unna dogmatiske påstander/argumenter. De klarer gjerne også å unngå å gjøre noe personlig/bruke hersketeknikker. de aller smarteste evner faktisk også å ta innover seg motpartens argumenter/momenter for å danne seg et enda mer nyansert og opplyst bilde av saken. Ovennevnte er også grunnen til at jeg nekter å tro at 75% av kgs brukere har en iq på 140 og oppover... 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #54 Del Skrevet 8. september 2018 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg regnes visst som intelligent men jeg føler meg mest dum. Spør meg om noe så får du minst 20 svar for jeg reflekterer vilt og skal prøve å dekke alle eventualiteter og unntak og en masse annet tull. Jeg virker ofte litt tett i pappen for jeg henger meg opp i uvesentligheter når folk skal forklare meg noe og så kommer alle unntak og variabler etc inn igjen. Ingen ting er helt absolutt og alt er enn hvis ditt og enn om datt. Anonymkode: 4cefd...e2a Nå er ikke jeg superintelligent, har en IQ på 130, men sånn føler jeg meg også. Jeg ser alltid så mange variabler. Jeg ser også mønster i ting og sammenhenger mange ikke tenker på til vanlig, sånn føles det ihvertfall. Jeg virker nok ganske dum, både fordi jeg er litt dårlig sosialt (er under utredning for asperger) og fordi jeg har ting så klart inni hodet mitt men har store problemer med å forklare ting. Anonymkode: 852ef...e12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #55 Del Skrevet 8. september 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Vet du, nå driter du deg ut. Det faktisk forsket på. Damer søker menn oppover når det gjeldet inteligens, mens menn søker seg nedover til noen mindre inteligente enn dem selv. Anonymkode: 228b2...a3d når vi snakker om å søke etter forhold så kan nok kvinnene være mer selektive og se etter noen tegn til intelligens, men på byn så er det idiotene som drar damer. Dette fordi de har underholdningsverdi, de spretter rundt og gjør dumme ting som gir dem oppmerksomhet fra damene. Og de er veldig lite selvbevisste, og driter derfor i om de driter seg ut, noe damer ser som "høy selvtillit". Mens de smarte mennene er langt inni hodet sitt, ekstremt bevisst på hvordan de blir oppfattet, og på å ikke gjøre noe som kan sette dem i et dårlig lys. Og når de først får i gang en samtale med damene så klarer de ikke komme med det samme underholdende bullshit snakket som idiotene. Så lavt intellekt er en fordel for å dra damer fra byn, men om de fortsetter å treffe disse mennene er ikke godt å si. Anonymkode: 782c9...b70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #56 Del Skrevet 8. september 2018 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ekstrem høy IQ, en av de høyeste i landet faktisk. Jeg er så heldig at jeg har en tante som regelmessig legger ut diverse kompliserte IQ tester på Facebook og på de skårer jeg alltid IQ 250+ og oppover. Mest sannsynligvis er jeg den smarteste i hele landet. Hvis du vil kjenne igjen oss som har høy IQ så legg merge til hvordan vi ser på folk. Mennesker med avansert IQ pleier som regel å lene hodet litt bakover når de ser på andre, samtidig som øynene beveger seg fra høyre til venstre. Anonymkode: 8fbae...3a4 Man trenger ikke være Mensa-medlem for å skjønne at du bare tuller og ikke aner hva du snakker om. Men godt forsøk da. 2 minutter siden, Grandidosa83 skrev: Smarte mennesker evner å diskutere saklig og styrer unna dogmatiske påstander/argumenter. De klarer gjerne også å unngå å gjøre noe personlig/bruke hersketeknikker. de aller smarteste evner faktisk også å ta innover seg motpartens argumenter/momenter for å danne seg et enda mer nyansert og opplyst bilde av saken. Ovennevnte er også grunnen til at jeg nekter å tro at 75% av kgs brukere har en iq på 140 og oppover... 😄 Dette handler ikke om IQ men om evne til mellommenneskelig interaksjon, eller sosial/følelsesmessig intelligens. Mennesker med høy IQ er ikke nødvendigvis bedre mennesker, de har bare en høyere evne til innlæring og høyere mentalt funksjonsnivå enn resten av befolkningen på samme alder. Det finnes intelligente mennesker som er selvsentrerte og elendig til å samhandle med andre mennesker og det finnes intelligente mennesker som er veltalende og viser stor forståelse for andre og deres synspunkter. TS spør om hvordan mennesker med høy IQ typisk er, men IQ er ikke en samlebetegnelse for alle typer intelligens. Mange ser ut til å glemme (eller ikke være klar over) dette. Anonymkode: df3ef...52f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #57 Del Skrevet 8. september 2018 37 minutter siden, SoWhat? skrev: Kan du forklare hvordan? Det bør du jo kunne. Det bør jo begrunnes av et intelligent menneske. Ikke bare svare som du gjør 🙂 ta den utfordringen, og svar på hvorfor du mener Kg er lett underholdning. Ligner da mest på et skikkelig reallifte tvprogram med mye merkelige spørsmål svar, andres liv er da underholdning når eget liv er rimelig kjedelig. Er jo en grunn til at folk ser tv ( jeg ser ikke tv). Dette er MIN mening og har nok ikke noe med IQ å gjøre. Som jeg har prøvd å forklare er man ikke lik eller nerd, ei heller ekspert på noe kun basert på en IQ-test. 31 minutter siden, Grandidosa83 skrev: Smarte mennesker evner å diskutere saklig og styrer unna dogmatiske påstander/argumenter. De klarer gjerne også å unngå å gjøre noe personlig/bruke hersketeknikker. de aller smarteste evner faktisk også å ta innover seg motpartens argumenter/momenter for å danne seg et enda mer nyansert og opplyst bilde av saken. Ovennevnte er også grunnen til at jeg nekter å tro at 75% av kgs brukere har en iq på 140 og oppover... 😄 Tull, man kan være like sneversynt med høy iq. Men du må gjerne sette de i en bås, basert på hva du tror. For du tror alikevel at ingen på KG kan være mensamedlemmer. Anonymkode: e4054...aa3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #58 Del Skrevet 8. september 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan er disse på jobb og i dagliglivet ellers? Hvordan kan jeg vite at noen er over snittet inteligente uten å ta en IQ test? Hvilke kjennetegn har de? Anonymkode: 228b2...a3d Vel, fungerer ikke av psykiske årsaker. Fungerer ikke bra sosialt heller. Ikke hverdagssmart. Men høy iq. Det er mange slags intelligens. Anonymkode: 9c45f...ea0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #59 Del Skrevet 8. september 2018 39 minutter siden, Grandidosa83 skrev: Smarte mennesker evner å diskutere saklig og styrer unna dogmatiske påstander/argumenter. De klarer gjerne også å unngå å gjøre noe personlig/bruke hersketeknikker. de aller smarteste evner faktisk også å ta innover seg motpartens argumenter/momenter for å danne seg et enda mer nyansert og opplyst bilde av saken. Ovennevnte er også grunnen til at jeg nekter å tro at 75% av kgs brukere har en iq på 140 og oppover... 😄 Oioioi. Hvor feil du tar. Anonymkode: 9c45f...ea0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 8. september 2018 #60 Del Skrevet 8. september 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ligner da mest på et skikkelig reallifte tvprogram med mye merkelige spørsmål svar, andres liv er da underholdning når eget liv er rimelig kjedelig. Er jo en grunn til at folk ser tv ( jeg ser ikke tv). Dette er MIN mening og har nok ikke noe med IQ å gjøre. Som jeg har prøvd å forklare er man ikke lik eller nerd, ei heller ekspert på noe kun basert på en IQ-test. Tull, man kan være like sneversynt med høy iq. Men du må gjerne sette de i en bås, basert på hva du tror. For du tror alikevel at ingen på KG kan være mensamedlemmer. Anonymkode: e4054...aa3 Vet ikke under hvilken kategori du leser her. Har ikke sett på så mye reallitytv, men det er jo for underholdning. Her inne er det også det som kan betegnes som underholdning, men her er det mange menneskeskjebner som overhodet ikke er underholdende. Det er mange problemstillinger som heller ikke er det. I de kategoriene jeg som regel leser under. Og nei, jeg lar meg ikke underholde av andre menneskers liv om jeg kjeder meg. Jeg syns mennesker er interessante. Mennesker er sjelden lett underholdning syns jeg. Menneskers handlinger og syn på saker og ting kan være, men alt i alt er vel menneskers problemer og liv noe en bør reflektere over? Ta på alvor? Men igjen,- det spørs hva du leser her. Under hvilken kategori. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå