AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #1 Del Skrevet 8. september 2018 Hvordan er disse på jobb og i dagliglivet ellers? Hvordan kan jeg vite at noen er over snittet inteligente uten å ta en IQ test? Hvilke kjennetegn har de? Anonymkode: 228b2...a3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #2 Del Skrevet 8. september 2018 Det må jo gagne dem på noe vis at de har høy iq? Anonymkode: 228b2...a3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #3 Del Skrevet 8. september 2018 Jeg har høy iq og mange av vennene mine har det også. Det er lite som kjennetegner oss. I voksen alder er vi kanskje litt sære, og bryr oss ikke veldig om folk liker oss eller ei. Det er vanvittig kjedelig for oss å skulle innsmigre oss hos uinteressante mennesker. Vi finner hverandre lett på jobb etc. Noe med at kommunikasjonen går mer uanstrengt. Anonymkode: fe9b2...f30 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #4 Del Skrevet 8. september 2018 De er analytiske og reflekterer mye tror jeg. Anonymkode: a03d9...698 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #5 Del Skrevet 8. september 2018 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har høy iq og mange av vennene mine har det også. Det er lite som kjennetegner oss. I voksen alder er vi kanskje litt sære, og bryr oss ikke veldig om folk liker oss eller ei. Det er vanvittig kjedelig for oss å skulle innsmigre oss hos uinteressante mennesker. Vi finner hverandre lett på jobb etc. Noe med at kommunikasjonen går mer uanstrengt. Anonymkode: fe9b2...f30 Men hva kjennetegner kommunikadjonen da? Som er ulik fra å snakke med andre. Anonymkode: 228b2...a3d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #6 Del Skrevet 8. september 2018 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har høy iq og mange av vennene mine har det også. Det er lite som kjennetegner oss. I voksen alder er vi kanskje litt sære, og bryr oss ikke veldig om folk liker oss eller ei. Det er vanvittig kjedelig for oss å skulle innsmigre oss hos uinteressante mennesker. Vi finner hverandre lett på jobb etc. Noe med at kommunikasjonen går mer uanstrengt. Anonymkode: fe9b2...f30 Inteligente mennesker har vel evne til å finne noe interessant ved alle mennesker? Ikke bare kunne omgås likesinnede. Anonymkode: 228b2...a3d 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #7 Del Skrevet 8. september 2018 Jeg har nokså høy iq og ingen merker noe til det med unntak av de aller nærmeste. Jeg sliter med angst og vil nok trolig virke gjennomsnittlig på mitt beste i sosiale settinger. Intelligente mennesker er like ulike som mennesker ellers, men en høy andel sliter nok med depresjon, angst og en følelse av å være annerledes. Anonymkode: 58942...5ba 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #8 Del Skrevet 8. september 2018 Jeg kjenner to i mensa. En er lege og en jobber på meny. Felles for de begge er at de fremstår som litt merkelige, men svært omgjengelige. Man merker fort at de har høy iq når man prater med dem. Anonymkode: 05ba6...1c0 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #9 Del Skrevet 8. september 2018 De med høy IQ skryter ikke av å ha det. Anonymkode: 31a78...8e1 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #10 Del Skrevet 8. september 2018 Jeg har høy IQ. Jeg er ekstremt nysgjerrig på alt og finner ut av alt jeg lurer på, og vet derfor litt om det meste. Bortsett fra dette, tror jeg ikke det er så veldig merkbart. Har lett angst, er utrolig fjern og gjør ting før jeg tenker, så tror ikke jeg fremstår som spesielt intelligent til vanlig. Anonymkode: ee211...815 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #11 Del Skrevet 8. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvordan er disse på jobb og i dagliglivet ellers? Hvordan kan jeg vite at noen er over snittet inteligente uten å ta en IQ test? Hvilke kjennetegn har de? Anonymkode: 228b2...a3d Det aller sikreste kjennetegnet er at de ikke får damer. De fleste damer går for idioter, så man kan gjerne postulere at attraksjonsnivå er inverst negativt korrelert med økende intellekt. De som er VIRKELIG smarte dummer seg ned i nærheten av kvinner slik at disse vil bli tiltrukket. Anonymkode: 782c9...b70 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #12 Del Skrevet 8. september 2018 Har aldri målt min iq og klarer ikke vurdere iq på folk jeg møter. Klarer å se når noen ligger ett stykke under meg, men vet at jeg har vært rundt folk som ligger høyt over meg uten at jeg klarer å se det på noen måte ... Trives best og får mest ut av samvær med de som ligger litt over snittet, men jeg liker de fleste. (jeg tror jeg ligger slik at jeg kan bli medlem i mensa (tror alle dette om seg selv?) ) De jeg kjenner med høy iq har alle familie, venner og er høyst oppegående på det sosiale planet også... Anonymkode: e17ba...0c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #13 Del Skrevet 8. september 2018 Kjappe i hodet. Lærer nye ting raskt og løser nye oppgaver kjapt. Som person er de like forskjellige som alle andre. (Selv om folk elsker å påstå at de er rare, sære og mindre sosialt intelligente, hvilket er bare tull men får sikkert en selv til å føle seg litt bedre). Anonymkode: 3543a...b3b 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #14 Del Skrevet 8. september 2018 Reflerterer og analyserer mye i hverdagen. Er omstendige før de skal ta valg, men å veie fordeler og ulemper. Er flinke til å bearbeide store mengder informasjon i jobbsammenheng. Ofte finner intelligente mennesker hverandre. Sjefer har ofte høy intelligens, ikke alle, men mange. Anonymkode: 27d76...c49 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuntzilla Skrevet 8. september 2018 #15 Del Skrevet 8. september 2018 Synes ikke de som gruppe har noe spesielle kjennetegn, egentlig. Du har jo alt fra den stereotype skinny mattenerden som spiller sjakk og fiolin til den ekstroverte partyjenta som foretrekker metal og mdma. Det felles kjennetegnet er bare nettopp det at de har høy IQ, og det merker man fort når man snakker med dem. Man legger seg jo på nivået til de man prater med, noe du kanskje blir aller mest bevisst på når folk er dummere enn deg, siden det kan være irriterende å overforklare, bli misforstått eller droppe å bruke noen ord og referanser fordi de ikke hadde gått gjennom til mottakeren. Men med en like smart eller smartere så skjer det veldig fort at man begge får en felles forståelse av man er på samme nivå, og det påvirker hele måten man samtaler på. Merker det kanskje fortest på humoren faktisk, dersom jeg skal peke ut noe. Intelligente mennesker har god humor, eller i det minste en god forståelse av humor. Er du den som aldri skjønner vitsen eller ikke har noe som helst begrep om ironi så er du ikke spesielt glup. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #16 Del Skrevet 8. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det aller sikreste kjennetegnet er at de ikke får damer. De fleste damer går for idioter, så man kan gjerne postulere at attraksjonsnivå er inverst negativt korrelert med økende intellekt. De som er VIRKELIG smarte dummer seg ned i nærheten av kvinner slik at disse vil bli tiltrukket. Anonymkode: 782c9...b70 Dette er noe av det dummeste jeg har lest. Ingen damer jeg kjenner er interessert i idioter. Jeg kjenner derimot mange attraktive, intellligente kvinner som er sammen med attraktive, intelligente menn. Anonymkode: 1f9e3...5ec 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #17 Del Skrevet 8. september 2018 Folk med høy IQ er stort sett som "alle andre". De med svært høy IQ (over 140) sliter ofte på skolen. De møter ingen utfordringer de første årene, og kjeder seg veldig. Dermed blir de gjerne "klassens klovn" eller noe utagerende. Dette er et problem i skolen som Mensa prøver å jobbe med, men de får dessverre liten respons. En stor andel av begavede barn faller utenfor i skolesammenheng, og dropper ut av skolen iløpet av videregående. Anonymkode: 524f1...5b1 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #18 Del Skrevet 8. september 2018 Har over 140. Folk som kjenner meg litt ( og de som kjenner meg godt), vil nok kalle meg rar. Ikke rar på en synelig måte, men på væremåte. Men foruten at jeg lærer nye ting fort og ikke har den begrensningen mange har ( klarer ikke), så ordlegger jeg meg vist merkelig. Er i overkant distré. Nå er det jo ikke slik at man går rundt å forteller om sin IQ. Så vanskelig å de hvordan de fleste er, men jeg merker godt selv at min tankemåte ikke helt stemmer overens med andre sin. Anonymkode: e4054...aa3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjest 321 Skrevet 8. september 2018 #19 Del Skrevet 8. september 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan er disse på jobb og i dagliglivet ellers? Hvordan kan jeg vite at noen er over snittet inteligente uten å ta en IQ test? Hvilke kjennetegn har de? Anonymkode: 228b2...a3d Når du spør så regner jeg med at du utelukkende tenker på IQ test, og ikke noe EQ, men hva anser du som høyt? De som har tatt IQ tester og scorer høyt nok til å bli medlem i Mensa (IQ på 131 eller høyere)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #20 Del Skrevet 8. september 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan er disse på jobb og i dagliglivet ellers? Hvordan kan jeg vite at noen er over snittet inteligente uten å ta en IQ test? Hvilke kjennetegn har de? Anonymkode: 228b2...a3d De har som regel store bryster og stor rumpe. I tillegg er de som regel rike. Anonymkode: b2e99...d3f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå