Gå til innhold

Runka for min kusine, greit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Runka nettopp for min kusine som er 19 år gammel i natt. Det var jeg som spurte henne om det. 

Ble sykt tent av at hun så meg fra start til slutt og vill gjerne at hun ser meg igjen. Som det også virket som at hun ville.  

Ser ikke på dette som noe bigg deal. Men hva tenker andre om dette? 

Anonymkode: 258ac...e71

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 25 år om det betyr noe

• Liker 1
Skrevet

Du har lov til å gifte deg med kusina di, så det er helt greit så lenge hun vil se på deg onanere.

Anonymkode: d8524...866

• Liker 5
Skrevet

Hvis hun synes det er greit, så er det greit. Men mtp at du er noen år eldre og mange i slutten av tenårene fortsatt kan være usikre og synes det ubehagelig å si nei (spesielt til familie/slekt) bør du forsikre deg om at hun faktisk synes det er ok. Og forsikre henne om at det er helt greit og ikke vil føre til problemer å si nei.

Anonymkode: 0dec6...e3c

• Liker 9
Skrevet

Et tilfeldig forhold kan avsluttes, men husk at hun vil alltid være din kusine uansett...

• Liker 1
Skrevet
On 9/8/2018 at 11:17 AM, Bubo said:

Et tilfeldig forhold kan avsluttes, men husk at hun vil alltid være din kusine uansett...

Det gjelder jo alle forhold og hvem sier at du *må* holde tett kontakt med søskenbarna dine? Synes det høres kleinere ut for de som har felles barn når det blir slutt.

• Liker 1
Skrevet
På 8.9.2018 den 9.45, AnonymBruker skrev:

Hvis hun synes det er greit, så er det greit. Men mtp at du er noen år eldre og mange i slutten av tenårene fortsatt kan være usikre og synes det ubehagelig å si nei (spesielt til familie/slekt) bør du forsikre deg om at hun faktisk synes det er ok. Og forsikre henne om at det er helt greit og ikke vil føre til problemer å si nei.

Anonymkode: 0dec6...e3c

Hadde planer om og ta opp den samtalen med henne, for og være sikker. Men hun ringte meg før i dag og spurte om hun kunne komme over. Vi drakk en del begge to å mot slutten av natta spurte hun meg om hun kunne runke meg. Noe som jeg sa jeg til å hun gjorde. 

Føler det sier en del om hva henne tenker om det. Men gikk vi for langt? 

• Liker 2
Skrevet

Det er ikke incest siden hun ikke er søsteren din, men jeg vil anta at det for mange vil sees på som like "galt" som incest. Hvis du ønsker å etabelere et slags fast forhold til henne kan det vekke reaksjoner hos andre slektninger og endre dere begges relasjon til forskjellige slektninger som står dere nære i dag.

Forøvrig er dere fortsatt i ganske nær familie og hvis dere skulle få dere barn kan dette avkommet ha økt sjanse for å ha medfødte genetiske feil.

• Liker 1
Gjest fitteslikker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde planer om og ta opp den samtalen med henne, for og være sikker. Men hun ringte meg før i dag og spurte om hun kunne komme over. Vi drakk en del begge to å mot slutten av natta spurte hun meg om hun kunne runke meg. Noe som jeg sa jeg til å hun gjorde. 

Føler det sier en del om hva henne tenker om det. Men gikk vi for langt? 

Forbudt er det slettes ikke.
To spørsmål: hvor mange år er du?
Hva var /er grunnen til at dere gjorde det: Er det bare en «våt» guttedrøm/jentedrøm, eller er det noe mere i mellom dere? Kjenner dere for vær andre. Jeg mener virkelig kjenner for vær andre ? 
Hvis gjør det, er dere slettes ikke alene. Grunnet at det her hjemme fremdeles er noe tabu belagt, er det sannsynligvis en god del flere kusiner og fettere har et seksuelt/kjærlighets forhold sammen, og minst like mange som ønsket at de kunne hatt det med vær andre, men av hensyn til familie og venner avstår. Derimot i andre deler av verden er fetter/kusine forhold fullt ut sosialt akseptert. Som vi vet, gifter en del (ikke alle) kusiner og fettere seg der. Faktum er, at slike ekteskap viser seg å fungere svært så bra.:Selvsagt er faktorer som det å holde familien samme, og økonomi viktig, allikevel er kanskje den viktigste,: de funger seksuelt  godt sammen. Forutsettingen for god sex med partner er god kommunikasjon. God kommunikasjon betinger at man lytter til vær andre. Når det kommer til det å lytte til vær andre, har fetter/kusine par en stor fordel. Både fordi mange av dem har vokst opp sammen, og av andre grunner ( som bla biologiske årsaker mm)  er de relativt like. De tenker og føler likt. Ved å «kjenne på seg selv» forstår den ene den andres behov osv. Det gjør at de er mere samstemte på de fleste plan, også det seksuelle.
Så viss der virkelig kjenner for vær andre – vil oppriktig ha et kjærlighetsliv samme, vil dere finne  en vei (utenom de sosiale hindringene) for å få det til.    

Skrevet

Tråden er ryddet for brudd på retningslinjene på seksualitetsrommet. Elaine Marley, mod.

Skrevet
On 9/8/2018 at 3:27 AM, AnonymBruker said:

Runka nettopp for min kusine som er 19 år gammel i natt. Det var jeg som spurte henne om det. 

Ble sykt tent av at hun så meg fra start til slutt og vill gjerne at hun ser meg igjen. Som det også virket som at hun ville.  

Ser ikke på dette som noe bigg deal. Men hva tenker andre om dette? 

Fint. Deilig. Fortsett med det. Kanskje kan dere gjøre noe mer sammen, etterhvert.

Skrevet
On 9/16/2018 at 8:31 AM, Thoughtful said:

Det er ikke incest siden hun ikke er søsteren din, men jeg vil anta at det for mange vil sees på som like "galt" som incest. Hvis du ønsker å etabelere et slags fast forhold til henne kan det vekke reaksjoner hos andre slektninger og endre dere begges relasjon til forskjellige slektninger som står dere nære i dag.

Forøvrig er dere fortsatt i ganske nær familie og hvis dere skulle få dere barn kan dette avkommet ha økt sjanse for å ha medfødte genetiske 

Bare stå på og kos dere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...