AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #1 Skrevet 8. september 2018 Heisann! Jeg er ei jente på 20 som har hatt komplekser for mitt eget hår så lenge jeg kan huske. Når jeg var 15 sleit jeg veldig med dette. Den største grunnen til at det har gått slik innpå selvtillitten min er at det er så sinnsykt tynt! Det ser bare rett og slett helt forferdelig ut. Jeg gikk derfor inn i en periode hvor jeg prøvde ut mye forskjellig. Til slutt endte jeg opp med å bruke parykk! Jeg var veldig fornøyd før, og følte meg komfortabel! Endelig fikk jeg liksom oppleve å ha langt tykt hår... Men for et år siden da så hadde jeg spart ut håret fra guttekort til skulderlengde! Jeg var helt ok med det og la parykkene på hyllen. Jeg vet ikke hvorfor, men pga. en veldig vond breakup så bestemte jeg meg for å klippe av meg alt håret igjen...(?) nå angrer jeg SINNSYKT mye på valget mitt. Det er seriøst så ille at det holder meg våken om nettene. Jeg vurderer å begynne å bruke parykk fast igjen, men jeg synes at folk i Norge virker å reagere så rart til det? Har bodd i Spania i syv år nå, så der nede tenkte jeg liksom aldri noe over det - men her .. jeg føler det er et skikkelig stigmatisert emne. Når folk lurer på hvordan jeg fikk så langt hår plutselig og jeg svarer «parykk» blir de så paffe?😂 jeg vil bare bruke det til håret mitt har vokst ut igjen ... så skal jeg seriøst aldri klippe meg igjen hahaha! Det vil bare ta et år liksom. Men jeg vil gjerne ha noen synspunkt fra dere.. er det virkelig så rart å bruke parykk? Hvorfor er det det når folk kan bruke extentions? Det er jo samme greia bare at det er festet til en netting?😂 Anonymkode: 0ef5d...720
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #2 Skrevet 8. september 2018 Må du fortelle folk at du HAF parykk da? Anonymkode: bd74b...ee0
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #3 Skrevet 8. september 2018 Omg, haha. Har*** (autocorrect) Anonymkode: bd74b...ee0
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #4 Skrevet 8. september 2018 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Må du fortelle folk at du HAF parykk da? Anonymkode: bd74b...ee0 Egentlig ja! Jeg er veldig glad i å trene, og jeg kan ikke bruke hår da akkurat, så folk spørr da når de treffer meg på trening eller i byen etter trening! Er ikke slik at jeg er flau over det, men blir bare litt usikker over det hele pga. Reaksjonene! I tillegg har jeg tre parykker jeg liker å veksle mellom 😅 Anonymkode: 0ef5d...720
Nerine_ Skrevet 8. september 2018 #5 Skrevet 8. september 2018 Gjør som du vil selv, ikke tenk på hva andre måtte mene☺️ 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #6 Skrevet 20. september 2018 Det er ikke så vanlig å bruke parykk i Norge hvis man ikke MÅ på grunn av sykdom, er sikkert derfor mange blir så paff. Bruk det du, også blir det forhåpentligvis mer vanlig etterhvert. Får jeg spørre hvor du kjøper parykkene? Har kort hår, og det hadde vært så moro å prøve :) Anonymkode: 5ed59...562
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #7 Skrevet 19. oktober 2018 Jeg tenker ikke over det hvis noen bruker parykk, synes det er litt kult faktisk. Men hvis du blir så stresset ville jeg tatt exstention🙂 Anonymkode: c29cc...7ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå