Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurte på om noen her har opplevd å "snakke" med døde kjæledyr? 

Katten min døde idag og jeg har det så vondt... jeg vil så gjærne få "snakket" med henne... Jeg fikk sagt hade og hun sovnet i faget mitt, men jeg lurer så veldig på hvordan hun har det nå.... 😭😭😭 jeg har grått konstant siden kl 10 idag tidlig.... 

Er det noen måter å kontakte de på ?? 

Anonymkode: 6cca2...f9b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner at det er veldig trist - kondolerer!

Men jeg tror du er bedre tjent med å akseptere at hun er borte, og sørge over katten din - enn å søke etter alternativer som å snakke med et dødt dyr.

Anonymkode: 41088...4cc

Skrevet

Forstår absolutt sorgen, og trangen men, jeg er utrolig skeptisk til å betale tusenvis for at en fremmed skal få "kontakt" med dyr. Jeg tror at det kan være mulig å få kontakt med den andre siden, men det er også veldig mange som bare er ute etter å flå folk for penger.

La heller sorgen gå sin gang, er du åpen for det og heldig får du kanskje besøk i en drøm en dag, men de kommer ikke på besøk slik før du er klar for det.

Anonymkode: d757f...2af

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Forstår absolutt sorgen, og trangen men, jeg er utrolig skeptisk til å betale tusenvis for at en fremmed skal få "kontakt" med dyr. Jeg tror at det kan være mulig å få kontakt med den andre siden, men det er også veldig mange som bare er ute etter å flå folk for penger.

La heller sorgen gå sin gang, er du åpen for det og heldig får du kanskje besøk i en drøm en dag, men de kommer ikke på besøk slik før du er klar for det.

Jeg har hørt henne flere ganger etter hun døde... og andre katten min har sett på ting som ikke er der

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hørt henne flere ganger etter hun døde... og andre katten min har sett på ting som ikke er der

Da er mitt forslag som jeg skrev, la sorgen gå sin gang. Ikke bruk massevis av penger på noe som kanskje ikke er virkelig informasjon. Det er ikke lenge siden jeg mistet en av mine. Forstår hva du går gjennom. Vi kan alltids snakke til de som ikke er her lenger, om det så er mennesker eller dyr. Snakk og gråt alt du må. 

Skrevet

En katt kan ikke lese, men vet at ofte når man sørger, så kan det hjelpe å skrive et brev til den som har gått bort. Jeg har selv to katter og vet ikke hva jeg skal gjøre den dagen de ikke er mer! Har mistet mange katter oppgjennom til trafikken, og det er helt grusomt!

Jeg hadde nok prøvd å satt meg ned å skrevet alle tanker, sørgende ord, fått dem ned på papiret og «snakket» med katten en siste gang på den måten. Som skrevet over, ikke gå i fella hvor du bruker massevis av penger på medium. Det vil bli bedre. Det vil alltid være med deg, men det vil bli bedre 💙💙 du må bare ta tiden til hjelp. 

Personlig hadde jeg nok fått meg en ny katt. Vet mange ikke ønsker dette da de føler de «erstatter» den som er gått bort, men en liten hårklump kan hjelpe litt på sorgen. Men dette er meg, det vil ikke være det riktige valget for alle. 

Anonymkode: 56789...ef6

• Liker 1
Skrevet

En katt kan ikke lese, men vet at ofte når man sørger, så kan det hjelpe å skrive et brev til den som har gått bort. Jeg har selv to katter og vet ikke hva jeg skal gjøre den dagen de ikke er mer! Har mistet mange katter oppgjennom til trafikken, og det er helt grusomt!

Jeg hadde nok prøvd å satt meg ned å skrevet alle tanker, sørgende ord, fått dem ned på papiret og «snakket» med katten en siste gang på den måten. Som skrevet over, ikke gå i fella hvor du bruker massevis av penger på medium. Det vil bli bedre. Det vil alltid være med deg, men det vil bli bedre 💙💙 du må bare ta tiden til hjelp. 

Personlig hadde jeg nok fått meg en ny katt. Vet mange ikke ønsker dette da de føler de «erstatter» den som er gått bort, men en liten hårklump kan hjelpe litt på sorgen. Men dette er meg, det vil ikke være det riktige valget for alle. 

Anonymkode: 56789...ef6

Jeg har skrevet masse idag, men gjennom sosiale medier osv... Jeg ville nok fått følelsen av at jeg erstatter henne... jeg har også en annen katt som var bestevennen hennes og han er jeg like glad i som henne selvfølgelig, men ingen kan ta hennes plass og ingen kan ta hans plass, han trøster mye og har mye omsorg og det er godt å ha han 💕 

• Liker 1
Skrevet

Det er så innmari vondt å miste et kjæledyr man har blitt så utrolig glad i. Føler virkelig med deg ❤️ 

Anonymkode: 73db8...fe7

Skrevet

Det er så innmari vondt å miste et kjæledyr man har blitt så utrolig glad i. Føler virkelig med deg ❤️ 

Anonymkode: 73db8...fe7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...