AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #1 Skrevet 7. september 2018 Jeg har vært bestevenn med bestevennen min i veldig mange år nå. Dette året har hun ikke kontaktet meg like mye lengre, men vi hadde en samtale der vi gråt og fortalte hvor glad vi var i hverandre for en uke siden. Hun sa hu skulle ta meg kontakt med meg fordi jeg er den beste vennen hun noen sinne har hatt. Hun fortalte at jeg betydde uendelig mye for henne, og at hun ikke ville miste meg. Jeg har vært så sykt lei meg for tiden på grunn av at hun ikke har tatt kontakt, og at det bare har vært meg Jeg mener at handling er mer verdt enn ord. Hun sier at jeg betyr alt for henne, men handlingene hennes er det motsatte. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Jeg er utrolig lei meg. Anonymkode: 67606...751
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #2 Skrevet 7. september 2018 Tror du skal stole på henne når hun sier at du betyr uendelig mye for henne og at hun er glad i deg. Det kan være flere grunner til at hun ikke tar kontakt som ikke handler om deg. Det er ikke alltid så lett å forstå handlingene til andre. For min egen del handler det mer om båndet jeg har med mine beste venner og hvordan vi har det når vi er sammen, enn hvor ofte man er sammen eller tar kontakt. Forklarte hun ikke hvorfor hun ikke hadde tatt så mye kontakt når dere snakket om det? Anonymkode: f8b09...7e5 6
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #3 Skrevet 7. september 2018 Stol på ordene hennes. Hun er glad i deg og vil ikke miste deg. Hva om du tar kontakt med henne, og spør henne om det er noe galt? Anonymkode: 596b2...66b 3
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #4 Skrevet 7. september 2018 Hun har fått seg to andre venner hun er med vær eneste dag... Og det var jeg som tok kontakt med henne når vi snakket sammen, fordi jeg hadde kontaktet henne alle gangene vi har vært i lag hele dette halvåret. Anonymkode: 67606...751
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #5 Skrevet 7. september 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hun har fått seg to andre venner hun er med vær eneste dag... Og det var jeg som tok kontakt med henne når vi snakket sammen, fordi jeg hadde kontaktet henne alle gangene vi har vært i lag hele dette halvåret. Anonymkode: 67606...751 Tillegg til at hun selv sier at hun har vært en dårlig venn... men hun gjør jo ingenting med det annet enn å si det. Anonymkode: 67606...751
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #6 Skrevet 7. september 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun har fått seg to andre venner hun er med vær eneste dag... Og det var jeg som tok kontakt med henne når vi snakket sammen, fordi jeg hadde kontaktet henne alle gangene vi har vært i lag hele dette halvåret. Anonymkode: 67606...751 Men selv om hun har fått to nye venninner så betyr det ikke at hun er mindre glad i deg. Vær der for henne, men ikke mas selv om du kanskje føler du mister henne litt eller føler på litt sjalusi. Ta kontakt i ny og ne der du f.eks spør hvordan det går. Noen ganger må man bare ha litt is i magen og en stor dose forståelse. Slike venner som det, er virkelig mye verdt. Viser det seg at hun ikke ønsker vennskap med deg mer, så gå hver deres veier som "venner", så er det lettere å komme tilbake til hverandre eventuelt senere. Betyr dere veldig mye for hverandre så finner man oftes tilbake igjen. Anonymkode: f8b09...7e5 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #7 Skrevet 9. september 2018 På 8.9.2018 den 0.28, AnonymBruker skrev: Jeg har vært bestevenn med bestevennen min i veldig mange år nå. Dette året har hun ikke kontaktet meg like mye lengre, men vi hadde en samtale der vi gråt og fortalte hvor glad vi var i hverandre for en uke siden. Hun sa hu skulle ta meg kontakt med meg fordi jeg er den beste vennen hun noen sinne har hatt. Hun fortalte at jeg betydde uendelig mye for henne, og at hun ikke ville miste meg. Jeg har vært så sykt lei meg for tiden på grunn av at hun ikke har tatt kontakt, og at det bare har vært meg Jeg mener at handling er mer verdt enn ord. Hun sier at jeg betyr alt for henne, men handlingene hennes er det motsatte. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Jeg er utrolig lei meg. Anonymkode: 67606...751 Man kan oppleve folk som utrolig gode venner emosjonelt. Men det betyr ikke at man treffes hele tiden. Jeg kan ha lite energi til venner og dermed heller bli hjemme noen dager alene, mens andre dager har jeg energi og har tilfeldigvis blitt spurt av noen om å finne på noe og hopper i det. Det betyr ikke nødvendigvis at jeg liker dem bedre enn andre venner jeg har. Det kan være mer tilfeldig. Eller at det rett og slett har blitt en vane å være endel med dem. Eller at de spør utrolig ofte og da er det mer sannsynlig at en av de ti gangen de spør passer og jeg derfor er mer med dem. Poenget mitt er uansett at det hun sier kan være helt sant. Det er ikke hvor ofte man er med noen som betyr noe for hvor godt man liker personen og hvor høyt man verdsetter dem. Det er mer hva man føler. Jeg merker selv at jeg kan ha dårlig samvittighet for å ha vært dårlig til å ta kontakt med venner. Men periodevis så har jeg rett og slett ikke ork til det. Jeg tenker allikevel ekstremt mye på dem. Anonymkode: 6ae06...223 2
Gjest O.G. Skrevet 9. september 2018 #8 Skrevet 9. september 2018 På 8.9.2018 den 0.56, AnonymBruker skrev: Hun har fått seg to andre venner hun er med vær eneste dag... Og det var jeg som tok kontakt med henne når vi snakket sammen, fordi jeg hadde kontaktet henne alle gangene vi har vært i lag hele dette halvåret. Anonymkode: 67606...751 De to der er de morsomme venninnene hennes, hun vil komme til deg den dagen hun trenger hjelp og støtte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå