AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #1 Skrevet 7. september 2018 Halla! Jeg er sammen med en dame som ikke ønsker å ta av sex BHen når vi har sex. Åpenbart har jeg lyst til å se og ta på brystene hennes. I tillegg synes jeg jo det er trist at hun ikke er trygg nok på meg til at hun vil ha sex uten BH. Noen som har hatt lignende problem og hvordan man kan bli kvitt det? Anonymkode: ec6dc...643
Trikken Skrevet 7. september 2018 #2 Skrevet 7. september 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Halla! Jeg er sammen med en dame som ikke ønsker å ta av sex BHen når vi har sex. Åpenbart har jeg lyst til å se og ta på brystene hennes. I tillegg synes jeg jo det er trist at hun ikke er trygg nok på meg til at hun vil ha sex uten BH. Noen som har hatt lignende problem og hvordan man kan bli kvitt det? Anonymkode: ec6dc...643 Går seg sikkert til, er kun i starten fleste bryr seg.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #4 Skrevet 7. september 2018 Hun kommer høyst sannsynlig til å gjøre det etterhvert om du bare dropper kommentarer og masing. Dette er nok kjipest for henne. Anonymkode: 02381...9c4 3
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #5 Skrevet 7. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Halla! Jeg er sammen med en dame som ikke ønsker å ta av sex BHen når vi har sex. Åpenbart har jeg lyst til å se og ta på brystene hennes. I tillegg synes jeg jo det er trist at hun ikke er trygg nok på meg til at hun vil ha sex uten BH. Noen som har hatt lignende problem og hvordan man kan bli kvitt det? Anonymkode: ec6dc...643 Kanskje komplex for små pupper ? Husker ei som nekta å ta av t-shirt. Hadde veldig små. Anonymkode: ee451...b26
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #6 Skrevet 7. september 2018 Ha sex i mørket? Anonymkode: a25f3...b91
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #7 Skrevet 7. september 2018 3 minutter siden, AnonymBruker said: Kanskje komplex for små pupper ? Husker ei som nekta å ta av t-shirt. Hadde veldig små. Anonymkode: ee451...b26 Ja, er små pupper og hun ønsker også ofte å ha sex med t-skjorte. TS Anonymkode: ec6dc...643
Bubo Skrevet 7. september 2018 #8 Skrevet 7. september 2018 Kos, stryk brystene når bh er på. Når hun merker at du liker dem blir hun mer trygg. Har vært bort i meget store hvor bh eller tynn topp har vært mest praktisk og sexy i en del stillinger. 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #9 Skrevet 7. september 2018 I alle amerikanske filmer har damene bh under after-sex samtalen. Ofte har de truse også. Virker som det er vanlig å hapå undertøy når man har sex i Usa. Anonymkode: 3d28e...7f2 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #10 Skrevet 7. september 2018 ok, hvorfor formidle det fordi dere er begge utrygge? Anonymkode: 6e790...522 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #12 Skrevet 8. september 2018 11 hours ago, AnonymBruker said: Halla! Jeg er sammen med en dame som ikke ønsker å ta av sex BHen når vi har sex. Åpenbart har jeg lyst til å se og ta på brystene hennes. I tillegg synes jeg jo det er trist at hun ikke er trygg nok på meg til at hun vil ha sex uten BH. Noen som har hatt lignende problem og hvordan man kan bli kvitt det? Anonymkode: ec6dc...643 Hør om hun vil klippe hull i BH for brystvortene. Det kan jo være en start, og hun vil fortsatt føle seg tildekket. Får sikkert også kjøpt slike BHer på nett når jeg tenker meg om. Kan jo forresten være ganske sexy også det da. Anonymkode: b6656...24a
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #13 Skrevet 8. september 2018 Jeg for min del synest at en sexy blonde-bh som er deilig å ta på, er vel så opphissende som bar hud. Anonymkode: ee451...b26 1
Gjest Lexie Grey Skrevet 8. september 2018 #14 Skrevet 8. september 2018 Du må gi henne den tiden hun trenger, hun er nok veldig usikker på seg selv. Ikke mas på henne eller prøv å ta den av mot hennes vilje iallfall! Gi henne komplimenter og bekreftelser så hun føler seg mer trygg og komfortabel sammen med deg. Dette er garantert vanskeligere for henne enn for deg.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #15 Skrevet 8. september 2018 Eksen min likte stoore pupper, og ville ikke si noe pent om mine som er en liten håndfull, samt litt asymmetriske. Hadde alltid på bh med min nye flamme og hadde bestemt meg for å aldri ta den av igjen da jeg hadde stor skam for puppene mine. Som andre i tråden har sagt, dette er verre for henne enn for deg. Uansett, han skimtet dem plutselig en morgen, og sa de var deilige og nydelige, og han virket oppriktig også, og etter det har jeg ikke hatt på bh mer det var det at han virket så oppriktig som fjernet kompleksene mine. Anonymkode: fe6c9...401 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #16 Skrevet 8. september 2018 Damer gir ikke bort puppene sine til hvem som helst. Jeg tipper hun sparer de til en mann som fortjener dem, mens du bare er tidsfordriv til hun treffer drømmemannen. Anonymkode: 9df15...3da
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #17 Skrevet 8. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Damer gir ikke bort puppene sine til hvem som helst. Jeg tipper hun sparer de til en mann som fortjener dem, mens du bare er tidsfordriv til hun treffer drømmemannen. Anonymkode: 9df15...3da Hehe er redd for dagen hun lærer hva vagina er. Anonymkode: 863cf...f59
visp Skrevet 8. september 2018 #18 Skrevet 8. september 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Damer gir ikke bort puppene sine til hvem som helst. Jeg tipper hun sparer de til en mann som fortjener dem, mens du bare er tidsfordriv til hun treffer drømmemannen. Anonymkode: 9df15...3da Er du seriøs eller? 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #19 Skrevet 8. september 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Damer gir ikke bort puppene sine til hvem som helst. Jeg tipper hun sparer de til en mann som fortjener dem, mens du bare er tidsfordriv til hun treffer drømmemannen. Anonymkode: 9df15...3da Så du tror damer er objekter? Kom tilbake til 2018!! Anonymkode: 54d57...888
SlemUlv Skrevet 8. september 2018 #20 Skrevet 8. september 2018 7 minutter siden, visp skrev: Er du seriøs eller? dette er jo samme tøvet, som at kvinner ikke "gir vekk orgasmene sin", som kommer frem i tråder om menn som syns det er trist at de har kvinner som ikke får vaginal orgasmer. Så nei, ikke seriøst.. Håper jeg :s 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå