Gjest Anonymous Skrevet 16. mars 2005 #21 Skrevet 16. mars 2005 Altså når jenta rir, skal da ikke gutten gjøre stort, eller hvordan i all verden rir dere? Bare løfter kroppen så han kan jukke inn i dere? Når man skal ri sitter man overskrevs på knær over ham. Man kan gjerne støtte seg litt til brystkassa hans, og han ser deg i all din nakenhet, kan ta på puppene dine, og klitoris om du liker det. Så begynner man å føre hoftene frem og tilbake i en gjyngende bevegelse, som er veldig erotisk. Da bruker man musklene i skjeden, og pikken blir skikkelig massert i hele sin lengde. Kjempegodt for begge. Greit om han holder litt igjen da så det ikke fjærer så mye i senga, men å støte mot blir helt unødvendig og bare komlisert med tanke på rytme. Hvis man vil humpe opp og ned, noe som vel ikke er så veldig godt for noen av partene så kan man jo gjøre dette litt innimellom som variasjon. Frem og tilbake er hvertfall det som masserer best, og vi kommer begge som noen skudd med denne stillingen. Opp og ned blir litt lite estetisk da, siden en da må sitte rart med bena og man ser egentlig mest komisk ut. Da er det i tilfelle best om han ligger på gulvet og man sitter på huk over og støtter seg til en stol elle rnoe.
Gjest Mannen Skrevet 16. mars 2005 #22 Skrevet 16. mars 2005 Forøvrig har jeg et råd til trådstarter. Hvis du sitter oppå ham, så bøy overkroppen din helt forover og legg deg på brystet hans, da blir underlivet ditt løftet litt opp, og han kan bevege seg fritt inn og ut av deg (og du kan stønne ham i øret....) Jeg kan skrive under på at dette fungerer som f... Det som ikke fungerer så bra for meg er om hun sitter helt "stille" på topp, dvs bare roterer med underlivet og det ikke blir noe "ut og inn" bevegelse. For en liten stund er det greit, men ikke for lenge.
Gjest Anonymous Skrevet 16. mars 2005 #23 Skrevet 16. mars 2005 Roterer med underlivet? Er det ingen som kan å ri skikkelig her inne eller? Man flytter hele underlivet fram og tilbake i en gjyngende bevegelse, da blir det ut og inn (langsetter kroppen hans liksom) og samtidig griper hun veldig om han fordi hun da bruker skjedemusklene. Hele overkroppen er på denne måten nesten rolig, bare underlivet gjynger, maks bra.
Gjest Queenblue Skrevet 20. mars 2005 #24 Skrevet 20. mars 2005 En liten digresjon til dette om jeg må.... jeg får ikke til ridestillinger noen steder, fordi jeg får kramper i hoftene - de låser seg rett og slett. Gjør dritvondt! Sånn har jeg hatt det helt tilbake til tenårene :veldigsur: Er det noen som har det slik? Jeg har aldri hørt om andre som sliter med dette. Føler sexen blir litt amputert når jeg ikke får gjort slike ting, alt man hører er *au, au, au* Forøvrig har jeg et råd til trådstarter. Hvis du sitter oppå ham, så bøy overkroppen din helt forover og legg deg på brystet hans, da blir underlivet ditt løftet litt opp, og han kan bevege seg fritt inn og ut av deg (og du kan stønne ham i øret....) Har hatt det problemet jeg også. Gikk til kiropraktor som brakk og knakk opp litt nederest i ryggraden. Og nå er det ikke vondt mer, bare herlig!!
Ernie Skrevet 22. mars 2005 #25 Skrevet 22. mars 2005 Å bli ridd av kona er en helt utrolig opplevelse! For det første, så er dette en stilling, hvor jeg kan ligge og nyte sex uten å måtte jobbe. Det hender jeg støter i mot men ikke alltid. Det høres kanskje egoistisk ut, det å ikke skulle jobbe, men det er ingen tvil om at sex er utrolig deilig, om man kan bruke all konsentrasjonen på å ta i mot alt det deilige partneren gjør med deg. Det gir meg utrolig sterke orgasmer, og dessuten er det mye mer opp til kona å bestemme når jeg skal få lov til å få orgasme. Det er også veldig opphissende. Dessuten er det helt fantastisk å ligge å se overkroppen hennes, med de nydelige brystene. Dessuten er det en fin stilling for meg til å stimulere brystene hennes, eller for oss å komme til på hennes klitoris med en finger, eller en vibrator.
Ernie Skrevet 22. mars 2005 #27 Skrevet 22. mars 2005 Vi bruker er skinnfell og noen håndklær på stuegulvet. Det er helt topp, ellers bruker vi sofaen ganske mye.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå