Gå til innhold

Å ri en gutt

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Får liksom ikke helt til å ri han skikkelig, har prøvd det meste av teknikker men vi får det aldri skikkelig til. Han mener jeg ikke gjør det riktig, og han sider han har klart det bra med andre.

Enten så kommer vi i utakt, senga begynner å gynge mer og mer, han detter ut, vinkelen blir feil, han blir slapp av å vente og lignende ting.

Noen ganger føler vi at det går bra, men da er det sjelden mer enn middels godt for oss begge. Er det jeg som har alt skyld her eller kan han også gjøre ting feil?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Når to personer har sex som ikke blir fryktelig vellykket, betyr dét at det er to personer som sammen gjør noe feil - uten at begge nødvendigvis gjør samme feilen. Hans utsagn om at han har klart det bra med andre er vel ikke det mest geniale han kan si hvis han vil gi deg selvtillit i den aktuelle situasjonen, for eksempel...

:wink:

Men øvelse gjør mester!

Gjest AnnenGjest
Skrevet

Konsentrer deg på et bevegelsesmønster som gjør at du syns det er godt, da blir det godt for han også. Det er ikke verre enn det.

Men ikke sitt på huk, stå på knærne. På huk bli for slitsomt.

Gjest Anonymous
Skrevet

Enig med Trøffelhelten - og om kjæresten min hadde vært så komplett idiot at han hadde kommet med et utsagn om at dette hadde vært deilig med andre, men ikke med meg fordi jeg ikke gjorde det riktig, hadde han gått på hode ut døra!

Det er TO som må passe sammen på den ene og den andre måten og sex er aldri det samme med den ene og den andre partneren. Men jeg forstår ikke helt hvorfor du skal ri han hvis dere ikke har noe glede av det - er jo så utrolig mye annet dere kan gjøre som kanskje passer dere bedre?

Gjest gjest1
Skrevet

Synes også det er en vanskelig stilling, kommer alltid i utakt også blir jeg stressa og flau for at jeg ikke kan bedre. Han sier jeg ikke må stresse med det, og det blir bedre etter hvert, men urk føler meg jo som en nybegynner når jeg holder på slik :s

Skrevet

synes det er alledeles nydelig når det er med en mann som liker det utført på samme måte som jeg gjør.

men det som kan være en ide i starten, er at du beordrer ham til faktisk å ligge stille, han kan jo godt ha litt motstand i kroppen så du ikke humper på en sekk, men be ham ikke finne noen rytme han, den kan du sørge for alene inntil du finner noe som funker, da kommer hans motstøt naturlig.

og som andre har sagt, ikke stå på føttene, ihvertfall ikke før du føler deg mer trygg på det, stå på knærne, gjerne nesten mer på alle fire over ham, og rugg mer en løft opp og ned.

Gjest Anonymous
Skrevet
men urk føler meg jo som en nybegynner når jeg holder på slik :s

Da er du også en nybegynner. Teknikken kommer automatisk med trening/vane.

Gjest Guttegutt mannemann
Skrevet
Synes også det er en vanskelig stilling' date=' kommer alltid i utakt også blir jeg stressa og flau for at jeg ikke kan bedre. Han sier jeg ikke må stresse med det, og det blir bedre etter hvert, men urk føler meg jo som en nybegynner når jeg holder på slik :s[/quote']

Akkurat dette har jeg følt som gutt også når jenta rir, vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Skal jeg prøve å jukke litt imot eller skal jeg prøve å spenne av så det ikke gynger sånn i senga?

Klarer liksom ikke å slappe av når jenta plutselig kan finne på å komme i utakt eller bytte stilling så junior plutselig kommer i klem og du tror han skal brekke av. Og når jeg ikke klarer å slappe av blir ikke junior tilstrekkelig hard og stiv, og da får jenta problemer igjen. En litt vondt sirkel det her ser jeg....

Gjest Anonymous
Skrevet

aline har en fin forklaring og beskrivelse.

Gjest gjest1
Skrevet

Da er du også en nybegynner. Teknikken kommer automatisk med trening/vane.

Rei exen i over et år jeg, så ville ikke si det, men alle har forskjellige teknikker. Er en nybegynner på han nyes teknikker om vi skal si det slik.

Gjest Chrizzy
Skrevet

Kanksje du skal prøve å sette deg med ryggen til han noen ganger? Ta på deg selv og nyt, start sakte, ikke tenk på han, tenk bare på deg selv og hva som er godt for deg. Han kommer sikkert til å synes det er herlig å se/føle deg som nyter det du kan gjøre med han. Be han omså ligge helt stille. Han elsker garantert utsikten bakfra også, og det blir kanskje lettere for deg å slappe av. Ta det bare rolig, det er mye lettere og finne en felles rytme da. Det er fint å holde hendene på lårene hans for å løfte deg opp og ned. :)

Skrevet
... rugg mer en løft opp og ned.

Uenig. Det er opp og ned bevegelsen som er best for mannen, ikke rundt og rundt eller frem og tilbake. Det skaper ikke friksjon mot penis og penis blir etterhvert slapp pga liten stimuli (oi, høres ut som en doktor nå) :briller:. Er heller ikke alle menn som liker den posisjonen, inkludert meg. Heldigvis er kjæresten min den beste rytteren jeg har hatt :wow: Ang. det med sengen er vel det beste rådet å kjøpe seg en ny.

Gjest Anonymous
Skrevet

Uenig. Det er opp og ned bevegelsen som er best for mannen, ikke rundt og rundt eller frem og tilbake.

Siden jeg er enig med Aline, forteller vel dét at menn, på samme måte som kvinner, faktisk har ulike preferanser...

:wink:

Skrevet

Men ikke sitt på huk, stå på knærne. På huk bli for slitsomt.

Kan vel bare tiltre det Trøffel sier, ved å påpeke at JEG synes knærne er mer slitsomt enn på huk.

Gjest Dalwhinnie
Skrevet
ang det med sengen er vel det beste rådet å kjøpe seg en ny.

Eller ri andre steder enn akkurat i senga pga gyngingen. Jeg liker bedre å ri i sofaen, på gulvet eller i en stor, deilig lenestol vi har stående på soverommet. Noe av det absolutt deiligste stedet jeg har ridd er i en stor, gammel gyngestol hos svigers... :sjarmor:

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg sitter også på knærne og har en slags gyngebevegelse fram og tilbake. Samboer liker denne også godt og det er vanligvis ikke noe problem for ham å få orgasme. Noen ganger for kjapt, men det får jeg ta på egen kappe for da har jeg vært for ivrig :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

Vil også anbefale en form for stol. Når han sitter, blir han mer låst og du kan bestemme tempo etc.

Skrevet

Uenig. Det er opp og ned bevegelsen som er best for mannen, ikke rundt og rundt eller frem og tilbake. Det skaper ikke friksjon mot penis og penis blir etterhvert slapp pga liten stimuli (oi, høres ut som en doktor nå) :briller:. Er heller ikke alle menn som liker den posisjonen, inkludert meg. Heldigvis er kjæresten min den beste rytteren jeg har hatt :wow: Ang. det med sengen er vel det beste rådet å kjøpe seg en ny.

du får jo full friksjon selv om du rugger frem og tilbake, penis er jo ut og inn i full lengde, tenker ikke på å sitte pal oppå og bare rugge da serru, men frem og tilbake da om du vil, ikke loddrett opp og ned.

forøvrig har jeg vært borti menn som ikke liker "min" måte, meg det gjør jeg, og heldigvis han jeg har sex med for tiden.

Gjest Anonymous
Skrevet

En liten digresjon til dette om jeg må.... jeg får ikke til ridestillinger noen steder, fordi jeg får kramper i hoftene - de låser seg rett og slett. Gjør dritvondt! Sånn har jeg hatt det helt tilbake til tenårene :veldigsur:

Er det noen som har det slik? Jeg har aldri hørt om andre som sliter med dette. Føler sexen blir litt amputert når jeg ikke får gjort slike ting, alt man hører er *au, au, au*

Forøvrig har jeg et råd til trådstarter. Hvis du sitter oppå ham, så bøy overkroppen din helt forover og legg deg på brystet hans, da blir underlivet ditt løftet litt opp, og han kan bevege seg fritt inn og ut av deg (og du kan stønne ham i øret....) :wink:

Skrevet

Sitt overskrevs, og dytt føttene dine litt under han, slik at man på en måte er litt låst sammen.. Så kan man begynne rolig å finne rytmen, og samkjøre denne. Funker som bare f.. ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...