AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #1 Skrevet 7. september 2018 Jeg er den eneste kvinnen på avdelingen min av totalt åtte ansatte. Jeg anser ikke meg selv som spesielt morsom, men en gang i blant kommer jeg med en sarkastisk kommentar til noe. I det siste har jeg lagt merke til at kollegene mine nærmest knekker sammen i latter når jeg gjør det, og at de ikke har samme reaksjon hvis noen andre sier noe lignende. Føler ikke mennene jeg jobber med har hatt noe særlig kontakt med kvinner før jeg ble ansatt, så lurer litt på om de "faker" eller hva jeg skal si..? Vet ikke, det hele gir meg en rar følelse av å være mer morsom enn jeg egentlig er. Lurer vel mest på om heterofile folk har lettere for å le av vitser/sarkasme fra det motsatte kjønn..? Er dette noe folk gjør generelt? Anonymkode: 9489e...29a 1
frekvens Skrevet 7. september 2018 #2 Skrevet 7. september 2018 Jeg tror heller at det blir ekstra likt når noen som ikke lirer av seg morsomheter hele tiden kommer med en god kommentar. Jeg jobber med en slik som er en stødig rolig arbeidskar og når han først kommer med en god kommentar til noe så kan en ikke la vær å le☺️ Tror ikke han skjønner hvor godt han treffer selv for han ser tidvis brydd ut. 8
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #3 Skrevet 8. september 2018 Nei, tror ikke det. Jeg er enig med frekvens her. Tviler på at de faker. Jeg kan være sånn som virker veldig seriøs, søt og snill så har merket det samme om jeg plutselig kommer med et sarkastisk svar eller viser at jeg har litt drøy humor. Folk blir overrasket over det siden jeg ikke er den som kommer med sånt konstant og da ler de. Jeg kan da bli litt overrasket selv siden jeg ikke tenkte at det var så morsomt, men får vel ta det som en positiv ting. Anonymkode: fd9f8...363 2
Jr.Garcon Skrevet 9. september 2018 #4 Skrevet 9. september 2018 (endret) På 7.9.2018 den 22.06, AnonymBruker skrev: Jeg er den eneste kvinnen på avdelingen min av totalt åtte ansatte. Jeg anser ikke meg selv som spesielt morsom, men en gang i blant kommer jeg med en sarkastisk kommentar til noe. I det siste har jeg lagt merke til at kollegene mine nærmest knekker sammen i latter når jeg gjør det, og at de ikke har samme reaksjon hvis noen andre sier noe lignende. Føler ikke mennene jeg jobber med har hatt noe særlig kontakt med kvinner før jeg ble ansatt, så lurer litt på om de "faker" eller hva jeg skal si..? Vet ikke, det hele gir meg en rar følelse av å være mer morsom enn jeg egentlig er. Lurer vel mest på om heterofile folk har lettere for å le av vitser/sarkasme fra det motsatte kjønn..? Er dette noe folk gjør generelt? Anonymkode: 9489e...29a Jeg tror ikke de faker. Veldig mange damer er ca 0 % artige, så de damene som kommer med vitser/sarkasme/humor blir jo da enda mer satt pris på. Å så kan en del damer være (virke) veldig seriøse /uskyldige osv. for så å komme med helt uventede 😮 spøker/sarkastiske kommentarer å det er virkelig GENIALT! Endret 9. september 2018 av Jr.Garcon
Alice123 Skrevet 9. september 2018 #5 Skrevet 9. september 2018 På 7.9.2018 den 22.14, frekvens skrev: Jeg tror heller at det blir ekstra likt når noen som ikke lirer av seg morsomheter hele tiden kommer med en god kommentar. Jeg jobber med en slik som er en stødig rolig arbeidskar og når han først kommer med en god kommentar til noe så kan en ikke la vær å le☺️ Tror ikke han skjønner hvor godt han treffer selv for han ser tidvis brydd ut. Jeg tror også det er slik. Kjenner en del som er velig tørrre og alvorlige. Men når de først er morsomme er de MORSOMME også. En del av det som gjør vitsen så morsom da er overaskelsesmomentet. Man forventer ingenting, så plutselig slenger de ut en bitende sarkastisk kommentar som overasker! 1
Stueloff Skrevet 9. september 2018 #6 Skrevet 9. september 2018 Ingen utenom nærmeste familie ler av mine vitser, så det er ikke min erfaring. Jeg er enig med resten av svarene i tråden. Kjenner et par stykker som vanligvis er stille og beskjedne, men når de en sjelden gang kommer med en vittig kommentar så er det utrolig morsomt! Og de kommentarene husker man i lang tid også.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #7 Skrevet 9. september 2018 Jeg er også eneste kvinne på arbeidsplassen og merker det samme. Tror det er fordi de ønsker at jeg skal føle meg inkludert i gjengen selv om jeg er motsatt kjønn. Men som deg, ts, synes jeg det er ukomfortabelt når de bryter ut i latter av en kommentar som normalt ville fått en person til å trekke litt på smilebåndet. Men jeg trøster meg med at det er godt ment. Anonymkode: 6a97a...833
Lava Anne Skrevet 9. september 2018 #8 Skrevet 9. september 2018 Kan da godt være du er morsom, TS! Ellers er det ikke uvanlig at man ler for å være hyggelig. Spesielt kvinner ler oftere velmenende av menn. Det er for ikke å skape ubehag, for at man ikke skal føle seg dum når man forsøker å spøke. Men er det egentlig noe å tenke på? Hadde jeg vært deg hadde jeg bare fortsatt og være meg selv og ta imot det positive jeg får. 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #9 Skrevet 10. september 2018 Jeg tror heller ikke at de faker, kanskje du bare er morsom? Det er ofte sånn at de som tror de er morsomme ikke er så morsomme egentlig, og de som faktisk er morsomme ikke tror selv at de er så morsomme Jeg var sammen med en mann som trodde han var morsom, men i virkeligheten var han bare dum og slitsom. Det var nesten ingen som lo av han annet enn litt sånn pliktskyldig og anstrengt "haha" du liksom. Så kos deg heller med et du får av ekte latter du Anonymkode: 43d86...33f
venus24 Skrevet 10. september 2018 #10 Skrevet 10. september 2018 Jeg synes nesten konsekvent at kvinner er morsommere enn menn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå