AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #21 Skrevet 7. september 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: vestlandet har generelt norges styggeste dialekter, i tillegg til Fredrikstad og det der. jeg hører egentlig ikke forskjell på vestlandsdialektene, bare bergensk og resten blir vestlandet. Stavangerdialekten er nok den jeg foretrekker, den er faktisk litt fin... men den er den eneste. Anonymkode: 2db9a...904 Du hører ikke forskjell på bergensere og moldensere? Wow, bare wow Anonymkode: 086f7...48e 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #22 Skrevet 7. september 2018 Hardanger! Er fra Akershus selv. Anonymkode: ddd5b...540
Gjest Rossin Skrevet 13. september 2018 #24 Skrevet 13. september 2018 På 7.9.2018 den 21.59, Overrasket skrev: Hele Vestlandet er like nydelig, kanskje unntatt Molde og Kristiansund. Kristiansund regnes faktisk som en trøndersk dialekt.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2018 #25 Skrevet 13. september 2018 Valdres! Og fra det myke Sørlandet..... Jeg er ikke fra Valdre, ei hellet fra Sørlandet men de dialektene er så fin. Flere av dialektene fra Vestlandet synes jeg er helt forferdelige. Anonymkode: abb3e...339
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå