Gå til innhold

Trist følelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har siklet på en kjole en stund, så vurdert om jeg skal kjøpe den. Men fant ut, at det var ikke noe poeng, for hvem skal se meg i den? Jeg er enten bare hjemme, hos lege eller psykolog. Men var ganske trist, og innse at det ikke var noe poeng å kjøpe kjolen. Og trist, fordi for 5 år siden levde jeg et svært aktivt liv, og var veldig sosial.

Anonymkode: c5078...fa1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klem til deg :hug:

Hva med å kjøpe kjolen likevel? Ta den på deg når du skal en tur i butikken, bare for å føle deg fin? 😊 

Anonymkode: 32261...d7a

• Liker 3
Skrevet

Kjøp kjolen og ha den på når du skal til legen, psykologen eller bare på butikken for den sakens skyld. Kanskje det hjelper litt. Jeg har vært langt nede, og min erfaring er at det hjelper bittelitt når man føle seg fin. Selv om det bare er for en legetime. 

Anonymkode: 2d1ff...d2e

• Liker 2
Skrevet

Kjøp kjolen!! 

Anonymkode: 341da...505

• Liker 2
Gjest BearMama
Skrevet

Kjøp den!

Det står ingensteder at kjolen ikke kan brukes utenom visse tilsetninger går jeg utifra? 

Fiks deg opp, ta den på og gå ut i den!

Skrevet
På 7.9.2018 den 21.47, AnonymBruker skrev:

Jeg har siklet på en kjole en stund, så vurdert om jeg skal kjøpe den. Men fant ut, at det var ikke noe poeng, for hvem skal se meg i den? Jeg er enten bare hjemme, hos lege eller psykolog. Men var ganske trist, og innse at det ikke var noe poeng å kjøpe kjolen. Og trist, fordi for 5 år siden levde jeg et svært aktivt liv, og var veldig sosial.

Jeg anbefaler deg mye heller kjøpe en nydelig diamantring ! Jeg kjøpte en veeeldig dyr ring til meg selv. Tør ikke nevne prisen her...Har den alltid på. Når jeg er trist ser jeg på den , den glitrer og gjør at føler meg bedre. Nesten så jeg føler meg litt mer verdifull med den. Den har hjulpet meg og skal følge meg inn i evigheten! En kjole kan man ikke alltid ha på, men en ring kan du alltid ha på! 

Klem❤️

Anonymkode: 73725...1fd

• Liker 1
Skrevet
På 7.9.2018 den 21.47, AnonymBruker skrev:

...for hvem skal se meg i den?

Du selv! Først og fremst kjøper du den til deg selv, fordi den kan bety noe for deg. Så kan du ta den på når du går til legen, til butikken, eller andre steder.

• Liker 1
Skrevet

Har du noen dyr? Hvis ikke bruk pengene på et dyr i stede. Hvis du anskaffer deg et dyr som ikke koster stort, så kan du jo kjøpe kjolen også :) ddu får nok helt garantert bruk for den en dag :) hvor gammel er du? 

Anonymkode: 56bc3...300

Skrevet

Kjøp den fordetom!!!

Har det helt likt selv som deg ang livet mitt.

Anonymkode: 3d10b...00a

• 2 uker senere...
Skrevet
På 13.9.2018 den 0.04, AnonymBruker skrev:

Jeg anbefaler deg mye heller kjøpe en nydelig diamantring ! Jeg kjøpte en veeeldig dyr ring til meg selv. Tør ikke nevne prisen her...Har den alltid på. Når jeg er trist ser jeg på den , den glitrer og gjør at føler meg bedre. Nesten så jeg føler meg litt mer verdifull med den. Den har hjulpet meg og skal følge meg inn i evigheten! En kjole kan man ikke alltid ha på, men en ring kan du alltid ha på! 

Klem❤️

Anonymkode: 73725...1fd

Please si prisen du er jo anonym.Ble litt nysgjerrig jeg.

Anonymkode: b9807...154

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...