Gå til innhold

Foreldremøte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal på vårt første foreldremøte neste uke til barnet som har starta i bhg. Hva skjer på de møtene? Liker ikke å snakke i plenum, må man det? 

Anonymkode: 2629f...707

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Så klart må du ikke det. Det er stort sett informasjon som står på planen. Gå på foreldremøte, uansett. Det er utrolig viktig for oppfølging av eget barn. 

Skrevet

Pleier å gå i generell info i vår barnehage, etterpå er det noen ganger inndeling gruppevis der man kan diskutere ting som gjelder den aktuelle gruppa, om man ønsker. Noen ganger har det vært en presentasjonsrunde, jeg hater selv å snakke i plenum og får hjerteklapp bare av å skulle si navnet mitt og navnet på barnet, haha. Så skjønner deg, men altså- i verste fall må du presentere deg.

Skrevet

I begge barnehagene vi har hatt barn i, har jeg måtte gi en kjapp presentasjon av meg og barnet. Det har de andre måtte og. Bare sånn hei jeg heter bla bla, er mammaen til bla bla på den og den avdelingen. Jeg hater det! Men det har faktisk gått overraskende bra. Passer på å sette meg sånn at jeg er garantert å ikke bli førstemann som må til pers. Ellers er det mye info, både om barnehagen, årsplan, ting de pleier å gjøre, de ansatte, avdelingene osv. Ofte også valg av fau og su. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...