Gå til innhold

Sier hmmm til trekant, hva mener han med det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg føler meg såpass så trygg på mannen nå at jeg vil veldig gjerne se han ha sex med en annen dame. Jeg har hatt trekant flere ganger før, og vet hvor jeg har meg selv. Jeg sa dette til han etter sex, at jeg har lyst til å se han pule noen andre, og om han hadde lyst til det. Han sa; - hmmm, deilig. 

Ikke sa han ja. Ikke sa han nei. Han sa ikke mer. Min mann er en mann av få ord, så det hjelper ikke å spørre igjen heller (jeg har prøvd forskjellige varianter av spørsmålet). 

Så menn: Sa han ja, eller sa han nei? 

Jeg vil jo ikke gjøre noe han innerst ikke vil, og så ødelegger jeg forholdet vårt. 

Anonymkode: 2b226...346

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis dere har mye sex, tipper jeg det betyr ja. Ellers TJA (Eller NEI, hvis det bare er noen få ganger i året)

Må vel se an dama litt også, da Han blir vel ikke gira på hva som helst heller? Eller? 😀

Har du ei hot venninne, tenker jeg du får han fort på glid !!

Hilsen mann i langvarig fast forhold (som nok hadde sagt JA, JESS, når kommer a' ?? Forfra eller bakfra??) :fnise:❤️❤️

Anonymkode: 27e89...275

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

Jeg kunne sagt "hmm" istedenfor svar som "det skjer ikke på de neste 70 årene".

 

Hva han mente aner jeg ikke. 

Endret av Overrasket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis dere har mye sex, tipper jeg det betyr ja. Ellers TJA (Eller NEI, hvis det bare er noen få ganger i året)

Må vel se an dama litt også, da Han blir vel ikke gira på hva som helst heller? Eller? 😀

Har du ei hot venninne, tenker jeg du får han fort på glid !!

Hilsen mann i langvarig fast forhold (som nok hadde sagt JA, JESS, når kommer a' ?? Forfra eller bakfra??) :fnise:❤️❤️

Anonymkode: 27e89...275

Vi har sex 1-3 ganger om dagen, og det synes iaf jeg er mye (på en bra måte). Og han er med på alt jeg foreslår. Men det gjør meg faktisk litt usikker. At det er et TJA og så håper han innerst inne at jeg skal glemme hele greia. At han bare tekkes meg? 

Ja, det er klart. Det må jo være ei dame han synes er fin (og grei). 

Kanskje jeg kan foreslå ei bestemt venninne og høre hva han sier da? Jeg tror det :) 

For jeg har tenkt, om vi skal være sammen hele livet så kan vi jo utforske seksualiteten vår litt. Det sa jeg til han også. Men han bare smiler og sier hmm 😄 

TS 

Anonymkode: 2b226...346

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vanlig fyr

Høres ut som om han ikke er spesielt interessert. Hmm er en fin måte å ikke svare nei på, men samtidig er det ikke et ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker han kanskje synes det er en spennende tanke men ikke noe han ønsker å gjennomføre i det virkelige liv. Uansett er dette noe han må fordøye før han kan si ja eller nei. Han skal jo være trygg på avgjørelsen han også. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du vet jo hvor du har deg selv så du kan jo spørre han om hvor han har seg ift tema?

Anonymkode: 7eb96...39b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vil det og tenner på tanken men tør samtidig ikke hoppe rett ut i det for han har vel hørt så mange andre med erfaring at mannen fikk noia, prestasjonsangst og dreit seg ut og ikke greide å tilfredsstille begge damene. Det er alle mine erfaringer med trekant, og venninner sier også at mannen egentlig ikke hadde trengt å vært der før det var ikke han som tilfredstilte de med en overivrig pikk som kom på 10 minutter 😂

Anonymkode: 9b234...f78

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler meg såpass så trygg på mannen nå at jeg vil veldig gjerne se han ha sex med en annen dame. Jeg har hatt trekant flere ganger før, og vet hvor jeg har meg selv. Jeg sa dette til han etter sex, at jeg har lyst til å se han pule noen andre, og om han hadde lyst til det. Han sa; - hmmm, deilig. 

Ikke sa han ja. Ikke sa han nei. Han sa ikke mer. Min mann er en mann av få ord, så det hjelper ikke å spørre igjen heller (jeg har prøvd forskjellige varianter av spørsmålet). 

Så menn: Sa han ja, eller sa han nei? 

Jeg vil jo ikke gjøre noe han innerst ikke vil, og så ødelegger jeg forholdet vårt. 

Anonymkode: 2b226...346

Hadde min kone sagt noe sånt som deg så hadde jeg nok svart, med spørsmålet: Hvorfor vil du det?

Men sjansen er uhyre liten for at hun noen ganger kommer til å ønske det da. Hun er rett og slett for sjalu.

Det også være slik at han er som meg at han vet hvilke knapper han skal trykke på hos deg. Det vet han ikke med denne du velger å ha med i trekanten, prestasjonsangst er da et tema.

Anonymkode: c8762...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har sex 1-3 ganger om dagen, og det synes iaf jeg er mye (på en bra måte). Og han er med på alt jeg foreslår. Men det gjør meg faktisk litt usikker. At det er et TJA og så håper han innerst inne at jeg skal glemme hele greia. At han bare tekkes meg? 

Ja, det er klart. Det må jo være ei dame han synes er fin (og grei). 

Kanskje jeg kan foreslå ei bestemt venninne og høre hva han sier da? Jeg tror det :) 

For jeg har tenkt, om vi skal være sammen hele livet så kan vi jo utforske seksualiteten vår litt. Det sa jeg til han også. Men han bare smiler og sier hmm 😄 

TS 

Anonymkode: 2b226...346

Du maser. Ikke mas. 

Anonymkode: 10f9c...b05

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...