AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #1 Skrevet 7. september 2018 Går folk fortsatt med Toms eller er de litt ut nå? Og hvordan er Toms på foten? Er de gode å gå i, men kanskje egentlig dårlig for foten ellers? De er jo ganske flate.. Litt usikker på om jeg skal kjøpe, skjønner dere. Syns de er så fine og enkle, men vil ikke ødelegge beina eller virke som om jeg henger igjen i 2009 Anonymkode: 39e89...391
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #3 Skrevet 8. september 2018 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Går folk fortsatt med Toms eller er de litt ut nå? Og hvordan er Toms på foten? Er de gode å gå i, men kanskje egentlig dårlig for foten ellers? De er jo ganske flate.. Litt usikker på om jeg skal kjøpe, skjønner dere. Syns de er så fine og enkle, men vil ikke ødelegge beina eller virke som om jeg henger igjen i 2009 Anonymkode: 39e89...391 De er vel litt ut og dessuten er det feil årstid. Anonymkode: 3aac3...ebc
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #4 Skrevet 8. september 2018 Du kan få kjøpe mine, kun brukt en gang. Anonymkode: 24701...866
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #5 Skrevet 8. september 2018 Toms er ikke akkurat optimalt om man skal gå lengre distanser, men som en enkel slip on-sko, fungerer de utmerket! De er luftige og lette, det finnes mange modeller å velge mellom, og for hvert par med Toms man kjøper, gir de et par til noen som trenger det. Prisen er dog ganske stiv her i Norge, så jeg har pleid å kjøpe i utlandet, hovedsaklig om jeg har reist til Sørøst-Asia. Anonymkode: 9d767...7fa
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #6 Skrevet 8. september 2018 Liker de godt, bruker de hele året når jeg bare skal gå kort - men ingen spaser/tur sko Anonymkode: 105f4...6f7
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #7 Skrevet 9. september 2018 De er nette og søte, men liker dem ikke lenger. I begynnelsen føltes de som tøfler, men kan ikke gå langt med dem og hvis jeg ikke har slike miniatyrsokker på lukter det helt grusomt. Skikkelig tåfis. Dette skjer kun når jeg bruker Tim, har aldri opplevd det med andre sko. Så- jeg kjenner meg veldig ferdig med Tims. Anonymkode: e2742...d3b
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #9 Skrevet 9. september 2018 På 8.9.2018 den 18.32, AnonymBruker skrev: Du kan få kjøpe mine, kun brukt en gang. Anonymkode: 24701...866 Hehe, tror ikke sjansen er så veldig stor for at vi har samme størrelse. Ellers takk for svar, dere. Trodde kanskje Toms var litt "bedre" enn vanlige tøysko grunnet prisen, men så er det jo i bunn og grunn fortsatt tøysko. Anonymkode: 39e89...391
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #10 Skrevet 9. september 2018 Jeg elsker Toms, men som du sier er de ut (og har vært det en god stund). Brukte mine jevnlig da det var populært og hadde ikke noen problemer med å gå lengre avstander. De var gode mot føttene og ga dessuten ingen gnagsår. Jeg kjenner meg ikke igjen i luktproblemet en annen skisserer. Jeg mistet mine da jeg flyttet. Jeg har vurdert å kjøpe nye, men har ikke endt opp med å gjøre det. Anonymkode: e5ad1...26d
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #11 Skrevet 9. september 2018 Jeg elsker mine, er på femte paret. Bruker de på ferie, og for å kjøre til/fra jobb (der jeg bytter til høye hæler). Kan traske i storby en lang dag med dem, de er luftige, og gode på foten. Bryr meg lite om de er ut eller inn. For meg er tøysko nettopp det - tøysko som er behagelige, og ikke stil/mote på noen som helst måte. Anonymkode: 3a48a...a3a
AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #12 Skrevet 10. september 2018 Jeg syns TOMS er overvurdert. Mine ble veldig fort stygge, etter normal bruk. De er flate, gått fra svarte til rødbrune, og de så eldgamle ut etter ett par uker. Nå syns jeg i tillegg at de er litt kalde å gå med. Men de er gode på varme vårdager og på sommeren. Anonymkode: 6e2bb...ca9
Nuwanda2 Skrevet 11. september 2018 #13 Skrevet 11. september 2018 Synes faktisk at tøyskoene til Jean Paul ( Match- butikkene) holder seg bedre enn Toms... og jeg liker egentlig ikke ting fra Jean Paul / match
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå