AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #21 Skrevet 8. september 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Du er fortsatt ikke så lei at du ikke skryter på seksualitetsforumet. Det betyr nok at du fortsatt har det i deg 🙂 Anonymkode: 9996c...8ac Trådstarter her, Man benytter nettet når man lurer på ting og i dette tilfellet følte jeg det var greit å spørre her. Ikke noe skryt eller mere hokus pokus enn det. Håper ikke negativiteten og mistenksomheten din reduserer livskvaliteten. Husk du har bare ett liv og det foregår akkurat nå 😉 Anonymkode: 51815...a8a 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #22 Skrevet 8. september 2018 Tja, folk er ulike da. Eg har vore saman med min man i 11 år, gift i 8 år og vi har nestan ikkje sex. Det har aldri vore eit stort fokus i forholdet vårt. Det er fem månader sidan sist no, ingen av oss bryr seg noko særlig. Vi har begge lavt libido. Vi bruke tida på felles interesser, sosialisering, reising, matlaging, lesing. Vi er som bestevenner som har sex eit par gongar i året, partnere for livet. Driter i om det er normalt eller ikkje. Eg veit at mange ikkje hadde takla å leva i eit sexlaust forhold, men for oss fungerer det greitt. Vi hadde nokk hatt meir sex om begge arbeida dagtid og ikkje hadde så mykje spennande å finna på i helgene. Om sommaren blir det litt meir sex fordi vi ikkje henger fast i kvardagsrutiner og stress. Dersom kona di framleis har behov for sex kan det bli eit problem da. Anonymkode: 74216...ee0 2
Isambard Skrevet 8. september 2018 #23 Skrevet 8. september 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Mann 51, pult mange damer oppigjennom og er gift på tiende året nå. Trofast men lei av det sex- klisset. ønsker å bruke tiden min til mat, fest, trening og hobbyer.... Er liksom sluttkjørt på kosegreier.... Flere enn meg? Anonymkode: 51815...a8a Nei, jeg har akkurat samme sexdrift som før, og er litt yngre enn deg. Mulig det har med testosteron-nivået å gjøre.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #24 Skrevet 8. september 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Drømmer i natten. Anonymkode: 5561c...ea4 Jada. Hva du mener og tror om det får være din sak🙂 Anonymkode: eb430...c9f
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #25 Skrevet 8. september 2018 Testosteron går ned. Det er helt naturlig. Anonymkode: f59db...6d0
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #26 Skrevet 8. september 2018 Etter reklamen følger programmet om hvordan unngå å bli aseksuell. Anonymkode: 94bca...9fd
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #27 Skrevet 8. september 2018 Det var godt å høre at ikke alle bare er fokusert på sex. Siden det er så mye annet mer fornuftig, intelligent og moro i livet å holde på med. Anonymkode: 7a95d...c9e
Million Skrevet 8. september 2018 #28 Skrevet 8. september 2018 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Mann 51, pult mange damer oppigjennom og er gift på tiende året nå. Trofast men lei av det sex- klisset. ønsker å bruke tiden min til mat, fest, trening og hobbyer.... Er liksom sluttkjørt på kosegreier.... Flere enn meg? Anonymkode: 51815...a8a Det er nok mange som deg, som har kommet i den mannlige overgangsalderen. Testosteron-nivået går da ned, og da synker seksualdriften også. Helt normalt for mange menn (og kvinner). 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå