Gå til innhold

Dødsstatuser på fb- slutt

Fremhevede innlegg

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Din mor eller far som mistet broren sin da med andre ord ? Visste dine foreldre om at han var død ? 

Anonymkode: a9853...692

Det er snakk om en bror som måtte lese at broren dens var død på fb. Ja, de er eldre mennesker, men jeg ser ikke at det er en god unnskydning

Anonymkode: de9b2...0df

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er snakk om en bror som måtte lese at broren dens var død på fb. Ja, de er eldre mennesker, men jeg ser ikke at det er en god unnskydning

Anonymkode: de9b2...0df

Du skrev at det var din onkel som død, og at ene broren ikke visste om dette før det havnet på facebook. Enten så er broren som ikke visste det din far, eller så er det flere søsken i denne familien. Hvis de andre søskene visste det bortsett fra en, så er det jo disse du skal være irritert på. 

Anonymkode: a9853...692

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, Vampen skrev:

Selvfølgelig bør de nærmeste varsles først, men når det er gjort, så ser jeg ikke problemet. Det er en enkel måte å informere de utenfor nærmeste krets. 

Jeg ser faktisk store problemer med dette. Dersom de pårørende ikke samtykker til dette, eller en av de ikke gjør det, så skal man vel for svingende respektere det. Synes pårørende burde bli spurt først. Og det er ikke opp til andre og dele andres sykdommer og lidelser! Det må personen det gjelder få gjøre selv, eller i dette tilfelle nærmeste pårørende.

Skrevet
10 minutter siden, ♥Missy♥ skrev:

Jeg ser faktisk store problemer med dette. Dersom de pårørende ikke samtykker til dette, eller en av de ikke gjør det, så skal man vel for svingende respektere det. Synes pårørende burde bli spurt først. Og det er ikke opp til andre og dele andres sykdommer og lidelser! Det må personen det gjelder få gjøre selv, eller i dette tilfelle nærmeste pårørende.

Siden jeg skrev at alle pårørende må varsles først, så tenkte du at jeg mener at naboen skal dele dødsbudskapet på FB? Det var altså ikke det jeg mente. Nærmeste pårørende varsler andre pårørende og nærmeste krets. Og hvis nærmeste pårørende ønsker, så ser jeg ikke noe problem i at det også legges ut på FB. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...