Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Aktiv dater
Skrevet

Hvis man har vært på date på café med en man liker og det gikk veldig bra føler du, hvordan avslutter du date'n og hvordan går du fram etterpå?

Sier du bare hadet på utsiden?

Prøver du å kysse på kinnet?

Fisker du etter "neste date"?

Sender en melding når du kommer hjem?

Eller noe annet?

Hva forventer du i en sånn situasjon?

For meg så blir det nesten alltid "bråstopp" etter første date, føler at vi ikke fikk snakket skikkelig om hvor vi sto og hva vi gjør videre, så blir det bare vanskelig etterpå med hvem som skal ta kontakt igjen og hvordan finne ut om den andre faktisk vil treffe deg igjen.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Er vel somregel ok å sende en melding et par dager, takke for sist og spørre hvordan det går. Er han interessert svarer han på meldinga, og dere kan evt bli enige om å møtes igjen.

Gjest gjesta
Skrevet
Er vel somregel ok å sende en melding et par dager' date=' takke for sist og spørre hvordan det går. Er han interessert svarer han på meldinga, og dere kan evt bli enige om å møtes igjen.[/quote']

Enig! :kul:

Gjest Aktiv dater
Skrevet

Det kan hjelpe, men noen ganger er meldinga jeg får av den "nøytrale" typen, så må jeg tolke fram og tilbake om h*n vil noe mer, sende en ny "føler" osv. og så er sirkuset igang.

Jeg lette vel mer etter en sikrere måte å få det unna på, gjerne når man sier hadet. Og uten å måtte spørre i klartekst, for det blir litt for mye å buse på.

Gjest passiv dater
Skrevet

Hmmmm, lenge siden jeg har datet, men sammenligner det litt med nye kontakter i arbeidslivet.

Det kan være et forsøk å prøve med noen spørsmål som "forlanger" et svar og som dermed gir deg et påskudd på mer kontakt.

Kanskje å låne bort en bok eller en film?

Under daten kan du jo fiske litt etter om vedkommende vil på kino og konsert og så sende en melding om at du har sjekket pris og dato o.lign.

Tror poenget er å planlegge avskjeden et stykke ut i daten, så det blir en slags overgang til ny date og ikke en avskjed........

Gjest Litjmæ
Skrevet
Hvordan slutter første date?

Forhåpentligvis med litt sommerfugler i magen og smil rundt munnen ;)

Skrevet

Jeg har blitt så gammel, at jeg ikke ville gått rundt grøten..hehe.

Spør rett ut, selv om det kanskje føles litt vanskelig.

Da vet man ihvertfall hvor man står, og man kan lese litt utifra reaksjonen til den andre parten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...