AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #1 Skrevet 7. september 2018 Noen som vil forklare? 🙈 Han fremstår litt mer formell enn Jens? Men må være mer? Har det bare med Hamas-saken å gjøre? Lyver han mye? Alle politikere gjør jo det. Burde være andre og bedre grunner? Anonymkode: 6fd97...462
ajarRun Skrevet 7. september 2018 #2 Skrevet 7. september 2018 Han klarer jo ikke forme en sammenhengende setning. Mange ord, ingen innhold. Dessuten er han en ryggradløs tøffel. 6
T-Rex Skrevet 7. september 2018 #3 Skrevet 7. september 2018 Han opptrer (eller har gjort) som en gammeldags moralsk skolemester. Det går alltid dårlig hjem, så jeg lurer på hvor rådgiverne har vært. 2
Mkigjen Skrevet 7. september 2018 #4 Skrevet 7. september 2018 Han snur kappen etter vinden, i enhver sammenheng 3
T-Rex Skrevet 7. september 2018 #5 Skrevet 7. september 2018 Just now, Mkigjen said: Han snur kappen etter vinden, i enhver sammenheng Da hadde han jo ikke opptrådt som en gammeldags skolemester. (!?)
Gjest Vanlig fyr Skrevet 7. september 2018 #6 Skrevet 7. september 2018 «Det er hypotetisk. Hvis jeg blir statsminister, skal jeg tenke gjennom det. Jeg vet at rundt slike spørsmål er det så mange spørsmål en regjering må ta stilling til og vurdere. Det er ikke noen automatikk i at man må gjøre det. Svaret kan være ja og svaret kan være nei.» https://www.abcnyheter.no/nyheter/norge/2016/01/17/195194234/jonas-gahr-store-far-pris-beste-taketale-2015
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #7 Skrevet 7. september 2018 Mye av populariteten hans fikk han som utenriksminister. Det er forholdsvis lett å bli populær som utenriksminister siden det er stor enighet blant stortingspartiene når det gjelder utenrikspolitikken. SV var i tillegg i regjering så de kunne ikke kritisere Støres utenrikspolitikk. Da var det forholdsvis lett å bli likt av "alle". Som partileder vil derimot alle de andre partiene kritisere Støre og hans politikk. Det er jo sånn politikk fungerer. En partileder kan ikke være likt av alle de andre partiene. Når Støre i tillegg gjorde det dårlig i valget så begynner det også å komme kritikk fra innsiden av partiet.Sleng på #metoo-oppgjøret så er det enda vanskeligere for Støre å bli likt av alle. Tror i hvert fall det er med på å forklare hvorfor Jonas sin popularitet har dalt. Anonymkode: 8fec1...d5b
Mkigjen Skrevet 7. september 2018 #8 Skrevet 7. september 2018 1 minutt siden, T-Rex said: Da hadde han jo ikke opptrådt som en gammeldags skolemester. ( Da har vi forskjellig oppfatning, syns han er en tøffel.. 1
T-Rex Skrevet 7. september 2018 #9 Skrevet 7. september 2018 1 minutt siden, Vanlig fyr said: «Det er hypotetisk. Hvis jeg blir statsminister, skal jeg tenke gjennom det. Jeg vet at rundt slike spørsmål er det så mange spørsmål en regjering må ta stilling til og vurdere. Det er ikke noen automatikk i at man må gjøre det. Svaret kan være ja og svaret kan være nei.» https://www.abcnyheter.no/nyheter/norge/2016/01/17/195194234/jonas-gahr-store-far-pris-beste-taketale-2015 Og ditt svar, i den situasjonen, ville vært?
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #10 Skrevet 7. september 2018 For meg er det et større spørsmål hvorfor Erna er så populær, Anonymkode: 7c551...a12 3
T-Rex Skrevet 7. september 2018 #11 Skrevet 7. september 2018 1 minutt siden, Mkigjen said: Da har vi forskjellig oppfatning, syns han er en tøffel.. Tror ikke han er tøffel. Men jeg tror at han ikke helt tror på sitt ståsted. Noe som er synd.
Gjest Vanlig fyr Skrevet 7. september 2018 #12 Skrevet 7. september 2018 Just now, T-Rex said: Og ditt svar, i den situasjonen, ville vært? Stem på meg så skal jeg fortelle deg det.
T-Rex Skrevet 7. september 2018 #13 Skrevet 7. september 2018 3 minutter siden, Mkigjen said: Da har vi forskjellig oppfatning, syns han er en tøffel.. Grei den!
Gjest Vanlig fyr Skrevet 7. september 2018 #14 Skrevet 7. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: For meg er det et større spørsmål hvorfor Erna er så populær, Anonymkode: 7c551...a12 For meg så virker det som om det er fordi hun er det beste av mange onder. Hennes største "feil" er at hun er kjedelig (grå mus)
T-Rex Skrevet 7. september 2018 #15 Skrevet 7. september 2018 1 minutt siden, Vanlig fyr said: Stem på meg så skal jeg fortelle deg det. Eksepsjonelt pinglete. 1
Mkigjen Skrevet 7. september 2018 #16 Skrevet 7. september 2018 Just now, Vanlig fyr said: Hennes største "feil" er at Vi si besluttsomsvegring
Gjest Vanlig fyr Skrevet 7. september 2018 #17 Skrevet 7. september 2018 Just now, T-Rex said: Eksepsjonelt pinglete. Takk, satser på å havne i Støres indre krets.
Mkigjen Skrevet 7. september 2018 #18 Skrevet 7. september 2018 1 minutt siden, Vanlig fyr said: Takk, satser på å havne i Støres indre krets. Det skal nok gå utmerket
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #19 Skrevet 7. september 2018 10 minutter siden, Mkigjen skrev: Han snur kappen etter vinden, i enhver sammenheng Det funker. Anonymkode: bf648...700
T-Rex Skrevet 7. september 2018 #20 Skrevet 7. september 2018 Just now, Vanlig fyr said: Takk, satser på å havne i Støres indre krets. Jeg elsker at det finnes sånne som deg. Vi møtes i krigen, på samme side.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå