AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #1 Skrevet 7. september 2018 Noen som har prøvd den? Hvordan registrere seg der? Anonymkode: e0d76...f4f
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #2 Skrevet 7. september 2018 Den har for lite og for gamle bøker.Derfor storytel er å foretrekke er at i Norge har man ikke lov å gi ut bøker på slike apper før det har gått et par år, men storytel har flere språk, så nyeste bøker kan man lese på for x svensk. Trist fabel har såpass begrensninger som de har. For skulle så klart støttet en norsk bedrift. Men jeg leser rett og slett for mye. Anonymkode: c0f5c...c0d
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #3 Skrevet 7. september 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den har for lite og for gamle bøker.Derfor storytel er å foretrekke er at i Norge har man ikke lov å gi ut bøker på slike apper før det har gått et par år, men storytel har flere språk, så nyeste bøker kan man lese på for x svensk. Trist fabel har såpass begrensninger som de har. For skulle så klart støttet en norsk bedrift. Men jeg leser rett og slett for mye. Anonymkode: c0f5c...c0d De har flere bøker som bare er ett år gamle. Kommer bøker fortere ut på Storytel? Vet du hvordan man registrerer seg Fabel? Har lyst til å prøve og har lastet ned appen, men får ikke noe valg om å oppbrette bruker. Ved første øyekast så det ut som det var et greit utvalg og bøker av forfattere Storytel ikke har. Anonymkode: e0d76...f4f 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #4 Skrevet 7. september 2018 Du må inn på nettsiden, ikke appen, for registrering. Storytel har mye mer enn det fabel har. Fikk lest nyeste av Jo Nesbø, 2 mnd etter boken var utgitt på papir, men da på svensk. Nå har jeg ikke sjekket siden januar, men skulle ikke tro det forandrer seg så fort. Men kan stemme loven sier 1 år. Anonymkode: c0f5c...c0d
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #5 Skrevet 7. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du må inn på nettsiden, ikke appen, for registrering. Storytel har mye mer enn det fabel har. Fikk lest nyeste av Jo Nesbø, 2 mnd etter boken var utgitt på papir, men da på svensk. Nå har jeg ikke sjekket siden januar, men skulle ikke tro det forandrer seg så fort. Men kan stemme loven sier 1 år. Anonymkode: c0f5c...c0d Takk. Anonymkode: e0d76...f4f
Lady Lovelylocks Skrevet 9. september 2018 #6 Skrevet 9. september 2018 Jeg liker Fabel bedre enn Storytel jeg.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #7 Skrevet 11. september 2018 Storytel har mye å velge i, kontra fabel. De har e-bøker også. Og mange språk som nevnt over. Jeg opplever mye kræsj i appen til fabel, og det er ikke mulig å søke opp bøker bestandig. Helt klart best fornøyd med Storytel, selv om jeg savner endel eldre bøker der også. I Storytel kan du se andres vurdering av bøkene, og gi dem score. I tillegg står det en kort oppsummering om hva boken handler om. Anonymkode: 21116...9a2
Lill3My Skrevet 13. september 2018 #8 Skrevet 13. september 2018 Liker best Storytel. Liker å kunne høre andre bøker enn bare norske. Liker også å finne en god stemme/oppleser og finne flere bøker som vedkommande spilt inn - Har oppdaga mange "nye forfattere på denne måten. Hører daglig på lydbok og har gjort det de siste to årene. Flere bøker ville jeg aldri ha oppdaget om det ikke var for Storytel, som feks The One av John Marrs, the castle of water V Dane Hucklebridge , neverwhere av niel gaiman... Og ja, i det hele tatt mange en perle! Dessuten ligger nesten alt av Haruki Murakami der og han er en av mine desiderte favorittforfattaren. Alt av ringenes herre og GOT osv ligger også der
Vampyrina Skrevet 16. september 2018 #9 Skrevet 16. september 2018 Jeg liker best fabel. Mulig at de har et mindre utvalg, men jeg leser/hører kun bøker på norsk, og så har fabel flest forfattere som jeg liker.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2018 #10 Skrevet 16. september 2018 På 10.9.2018 den 1.13, Lady Lovelylocks skrev: Jeg liker Fabel bedre enn Storytel jeg. Samme her, men har begge appene. Skal kutte ut Storytel. Anonymkode: e4e43...504
Gjest Fjolleri Skrevet 16. september 2018 #11 Skrevet 16. september 2018 På 11.9.2018 den 20.59, AnonymBruker skrev: Storytel har mye å velge i, kontra fabel. De har e-bøker også. Og mange språk som nevnt over. Jeg opplever mye kræsj i appen til fabel, og det er ikke mulig å søke opp bøker bestandig. Helt klart best fornøyd med Storytel, selv om jeg savner endel eldre bøker der også. I Storytel kan du se andres vurdering av bøkene, og gi dem score. I tillegg står det en kort oppsummering om hva boken handler om. Anonymkode: 21116...9a2 Men dette er jo også mulig i Fabel? Jeg kan iallefall lese score, vurderinger og hva boka handler om. Liker Fabel veldig godt - men det har å gjøre med utvalget. Fant lite umiddelbart som jeg likte på Storytel, sikkert fordi jeg var ute etter norske forfattere og en viss type sjanger.
Kylling Skrevet 20. september 2018 #12 Skrevet 20. september 2018 Jeg har brukt begge appene, men liker best fabel og det er den jeg bruker mest nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå