Donnie Darko Skrevet 15. mars 2005 #1 Skrevet 15. mars 2005 http://fremmedrase.netcore.no/gangsigns.tk...tk/moille2.html Hva i all verden er galt med disse menneskene? Ser ut som dem har downs hele gjengen..
Gjest Gjesta Skrevet 15. mars 2005 #2 Skrevet 15. mars 2005 Hvorfor gjøre alle "kule" duds det der med fingrene?? Viser tegn som egentlig ingen forstår seg på,står som om de skulle hatt en påle opp rompa og ser ut som om de ble født med crack under overleppa. Også synes jeg mer synd på Rosenborgflagget midt oppi det hele
Dødspingvinen Skrevet 15. mars 2005 #3 Skrevet 15. mars 2005 Det finnes ingenting like patetisk som norske rappere/hiphop'ere... :-?
Gjest Hel Skrevet 15. mars 2005 #4 Skrevet 15. mars 2005 Det finnes ingenting like patetisk som norske rappere/hiphop'ere... :-? Kunne ikke vært mer enig.
Gjest lurven Skrevet 15. mars 2005 #8 Skrevet 15. mars 2005 jeg synes de var veldig søte jeg. fikk lyst til å be dem hjem på vafler
Tule Skrevet 15. mars 2005 #10 Skrevet 15. mars 2005 hei passe sprøtt ja men vis du vil ha noe virkelig dumt og se det der er nesten so når George W Bush taler på så kan du se på et gospelkor og ta av lyden hilsen
Gjest Anonymous Skrevet 16. mars 2005 #11 Skrevet 16. mars 2005 Uff og ufff. Lurer på hvilken gjeng de signaliserer de tilhører (det er som regel det rappere m. possien gjør i usa) RBK altså? Det er faktisk bare en ting som gjør de ett hakk mindre kule/mer patetisk: Om Kjell Magne Bondevik ble medlem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå