Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2005 #1 Skrevet 15. mars 2005 Trodde virkelig vi var kommet lengere i 2005 Er jaggu usikker på om Vigrid burde ha ytringsfrihet om noe som helst RASEHETS
Gjest Gjesta Skrevet 15. mars 2005 #2 Skrevet 15. mars 2005 Jeg er helt enig med deg, dette burde virkelig ikke vært en problemstilling i 05. Vigrid up my
Malou Skrevet 15. mars 2005 #4 Skrevet 15. mars 2005 Tragisk! Det er tydeligvis ikke lenger nok at en av foreldrene er norske eller nå, i hvertfall ikke så lange man er mørk i huden.
Gjest Litjmæ Skrevet 15. mars 2005 #5 Skrevet 15. mars 2005 Helt enig med deg GA - det er ikke ytringsfrihet lenger det de driver med. Jeg synes egentlig mest synd på menneskene som lar seg manipulere på den måten og som er så trangsynte.
Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2005 #6 Skrevet 15. mars 2005 Og det værste er at enkelte er så dum at de mener vigrid har rett
Samantha Skrevet 15. mars 2005 #7 Skrevet 15. mars 2005 :evil: At det går an! -men eg trur det kjem til å slå positivt tilbake på David igjen. Dei fleste har høyrt om det, har sympati for han og vil sørge for at ikkje Vigrid får viljen sin og stemmer derfor David vidare neste fredag.
nat26 Skrevet 16. mars 2005 #8 Skrevet 16. mars 2005 :evil: At det går an! -men eg trur det kjem til å slå positivt tilbake på David igjen. Dei fleste har høyrt om det, har sympati for han og vil sørge for at ikkje Vigrid får viljen sin og stemmer derfor David vidare neste fredag. Signerer
Gjest Bellatrix Skrevet 16. mars 2005 #9 Skrevet 16. mars 2005 :evil: At det går an! -men eg trur det kjem til å slå positivt tilbake på David igjen. Dei fleste har høyrt om det, har sympati for han og vil sørge for at ikkje Vigrid får viljen sin og stemmer derfor David vidare neste fredag. Ja, med sånne oppfordringer får man jo lyst til å stemme på han selv om han ikke er best. Kan vedde mye på at han får sympatistemmer nå.
Gjest Cerise Skrevet 16. mars 2005 #10 Skrevet 16. mars 2005 Skjønner ikke at det er mulig å være så barnslig (som Vigrid), trodde VIRKELIG verden var kommet lenger! :o Heia David
fiesta Skrevet 16. mars 2005 #11 Skrevet 16. mars 2005 Det er helt idiotisk. Det er da samme hvilken hudfarge den som vinner idol har. Så lenge vedkommende synger bra. Jeg kommer ikke til å stemme på David uansett, men det er ikke riktig at han skal gå ut på grunn av hudfargen.
Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2005 #12 Skrevet 17. mars 2005 dette er så typisk - alt dette kommer til å gå i hans favør. Kommer til å få mange stemmer pga dette her. Akkurat som SANDRA IFJOR FIKK STEMMER FOR AT DET VAR SYND PÅ HENNE, OG HUN VAR JO SÅ SØT :-x David kan ikke synge! Faen han kommer nå til å nå langt opp takket være dette. Jeg er ikke rasist, og det har ikke noe med hudfarge å gjøre, men vi vil da vel at den beste sakl vinne? Kan ikke se at han har sjarm heller jeg :o
nat26 Skrevet 17. mars 2005 #13 Skrevet 17. mars 2005 Enig med gjest her,han kommer sikkert ikke til å ryke ut,jeg stemmer ikke på David men det er ikke pga hudfarge,men fordi han ikke kan synge.Det blir feil hvis han skal gå videre bare fordi folk synes synd på ham.
Anglofil Skrevet 17. mars 2005 #14 Skrevet 17. mars 2005 Jeg har aldri likt Idol, men slike uttalelser kunne man spart seg for. Håper virkelig ingen følger dette rådet! Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå