AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #1 Skrevet 7. september 2018 Begynnelsen av sangen Lucid dreams med Juice WRLD minner veldig om en annen sang fra tidlig 2000-tallet (tror jeg), men jeg greier ikke komme på hvilken! Hjelp? Anonymkode: ea309...1c2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #2 Skrevet 7. september 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Begynnelsen av sangen Lucid dreams med Juice WRLD minner veldig om en annen sang fra tidlig 2000-tallet (tror jeg), men jeg greier ikke komme på hvilken! Hjelp? Anonymkode: ea309...1c2 Ikke helt lik, men noe a la... Rihanna - Unfaithful? Anonymkode: 9db0e...ad7
Rumle Skrevet 7. september 2018 #3 Skrevet 7. september 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Begynnelsen av sangen Lucid dreams med Juice WRLD minner veldig om en annen sang fra tidlig 2000-tallet (tror jeg), men jeg greier ikke komme på hvilken! Hjelp? Anonymkode: ea309...1c2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #4 Skrevet 7. september 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke helt lik, men noe a la... Rihanna - Unfaithful? Anonymkode: 9db0e...ad7 Glem mitt forslag. Hørte akkurat rumles og det var jo helt likt som den andre sangen! Anonymkode: 9db0e...ad7
ekkoet Skrevet 7. september 2018 #5 Skrevet 7. september 2018 (endret) Originalen som Rumle poster er riktig svar. Den har og blitt samplet av diverse andre opp igjennom 2000-tallet som kanskje er mer kjent for yngre garde. Craig David og Sugababes er vel de jeg husker fra 2000-tallet som samplet denne. Ellers sjekk denne for andre kandiater: https://en.wikipedia.org/wiki/Shape_of_My_Heart_(Sting_song) Endret 7. september 2018 av ekkoet 1
miss summers Skrevet 7. september 2018 #6 Skrevet 7. september 2018 😍 fine sanger! De har jeg glemt. Går rett inn på spillelista mi nå. 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #7 Skrevet 7. september 2018 6 timer siden, ekkoet skrev: Originalen som Rumle poster er riktig svar. Den har og blitt samplet av diverse andre opp igjennom 2000-tallet som kanskje er mer kjent for yngre garde. Craig David og Sugababes er vel de jeg husker fra 2000-tallet som samplet denne. Ellers sjekk denne for andre kandiater: https://en.wikipedia.org/wiki/Shape_of_My_Heart_(Sting_song) Jaaa! Sugababes sin versjon var det! Husker jeg hørt på den da jeg var liten! Takk for alle forslag TS Anonymkode: ea309...1c2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå