Gå til innhold

Kunne du vært sammen med en svenske?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får starte med å si at jeg ikke har noe i mot svenskene som har flyttet til Norge.  Forstår dem svært godt og kunne lett vært sammen med en svensk dame som har "flyktet" til Norge.  

Det er svenskene som har blitt værende i Sverige jeg har et problem med. De virker jo å ha ødelagt landet ved i flere tiår ha ønsket en uforsvarlig innvandringspolitikk og en politisk korrekthet som har ødelagt enhver diskusjon.

Virker rett og slett som om kulturforskjellene mellom meg og en svenske som trives med "svenske tilstander" blir for stor. 

Anonymkode: 4f81c...fe7

Videoannonse
Annonse
Gjest Stella Rose
Skrevet

Du vet vel at alle svensker ikke er like ? Du kunne like gjerne spurt, kunne du vært sammen med en danske, engelskmann, spanjol osv.

Skrevet
3 minutter siden, Stella Rose said:

Du vet vel at alle svensker ikke er like ? Du kunne like gjerne spurt, kunne du vært sammen med en danske, engelskmann, spanjol osv.

Jeg kunne like gjerne spurt: Kunne du vært sammen med en som bodde i Saudi Arabia. 

Skrevet

Før takla jeg hverken språket eller utseendet men er han litt mørk både i stemmen og utseendet(tiltrekkes ikke blonde spinkle) og psyko digg så ja. Og kunne godt tenkt meg å bo i Sverige. Er ingen som "tillater svenske tilstander " men kommunene har vært sinnsykt dårlig på å holde liv i viktige kultur og fritids tiltak så ungdommene har i altfor mange år særlig fra etter 2000 tallet måttet drive dank og henge i gatene,  da finner de på pøbelstreker som alle andre ungdommer og barn som ikke har bedre å gjøre som opptar de, da får andre et dårlig syn på de og vil ikke ansette de pga forhåndsdømminger etter hvilken kommune og område de bor i og siden innvandrere da blir fattige er det mange av dem på et sted så hele steder forbannes. 

Hadde flere stemt mot venstre hadde alt dette vært forhindret for da hadde bostøtte til fattige vært høyere så de kunne få råd til å bo andre normale steder og ikke bare i ghettoen, og mer penger hadde blitt bevilget ekstra skolehjelp for de som falt utenfor og mer penger til aktiviteter og samfunnshus så de hadde noe å gjøre og steder å være, og når de får flere normale rammer og muligheter rundt seg går de også mer normale veier isteden for å henge i en garasje og røyke hasj og utfordre seg selv med ulovligheter fordi det er det eneste de får sjansen til siden de er utestengt fra normale muligheter og veier

Anonymkode: 5b059...75e

• Liker 1
Skrevet

Nei nei og atter nei. Men kun fordi jeg har ekstremt dårlig erfaring med svensker som har farga synet mitt på dem. Jævla idioter. 

Anonymkode: 7a9f6...219

Skrevet

Du vet at Norge er på vei mot å gjøre det samme som Sverige? De svenskene jeg kjenner river seg i håret av at vi kan være så dumme å gjøre de samme feilene som Sverige gjor i fra 1994 til nå.. 

Anonymkode: 26771...8cf

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du vet at Norge er på vei mot å gjøre det samme som Sverige? De svenskene jeg kjenner river seg i håret av at vi kan være så dumme å gjøre de samme feilene som Sverige gjor i fra 1994 til nå.. 

Hva mener du?

Anonymkode: fff3e...60b

Skrevet

Hvilke feil?

Anonymkode: fff3e...60b

Skrevet

Hvorfor ikke bare begynne å leve og slutte å være redd for alt? Og tørre å stå opp for seg selv? Mennesker er så jævla enkle...selv om andre feiler så fortsetter andre å gjøre samme feilen. Er noe galt med mennesker. Går Norge til helvete så har vi fortjent det, ja, også vi som ikke stemmer rødt. Forid vi er ikke sterke nok til å stå opp.

Anonymkode: 8ec7e...985

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Synes nå Norge har klart seg temmelig bra sammenlignet med Sverige. Ville selvsagt ikke blitt sammen med noen som stemte SV, KRF eller Venstre. 

TS

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Får starte med å si at jeg ikke har noe i mot svenskene som har flyttet til Norge.  Forstår dem svært godt og kunne lett vært sammen med en svensk dame som har "flyktet" til Norge.  

Det er svenskene som har blitt værende i Sverige jeg har et problem med. De virker jo å ha ødelagt landet ved i flere tiår ha ønsket en uforsvarlig innvandringspolitikk og en politisk korrekthet som har ødelagt enhver diskusjon.

Virker rett og slett som om kulturforskjellene mellom meg og en svenske som trives med "svenske tilstander" blir for stor. 

Nei ikke med en svensk dame som trivdes med de svenske tilstandene. Syns hun innvandringspolitikken var tragisk, så hadde en svensk dame vært helt fint uansett hvor hun bodde.

Skrevet

Det eneste i verden som er bedre enn norske damer er svenske damer. Mmmmm! Men bare marginalt bedre på grunn av språket.

Anonymkode: 83623...5ae

Skrevet

Bare om hun er fra Gøteborg.

Skrevet

Svenske ja, partysvenske nei.

Anonymkode: b28a8...85c

Skrevet
On 9/7/2018 at 2:30 PM, AnonymBruker said:

Hadde flere stemt mot venstre hadde alt dette vært forhindret for da hadde bostøtte til fattige vært høyere så de kunne få råd til å bo andre normale steder og ikke bare i ghettoen, og mer penger hadde blitt bevilget ekstra skolehjelp for de som falt utenfor og mer penger til aktiviteter og samfunnshus så de hadde noe å gjøre og steder å være, og når de får flere normale rammer og muligheter rundt seg går de også mer normale veier isteden for å henge i en garasje og røyke hasj og utfordre seg selv med ulovligheter fordi det er det eneste de får sjansen til siden de er utestengt fra normale muligheter og veier

Anonymkode: 5b059...75e

lol for en utopi du tror på

Anonymkode: 0b35e...63f

Skrevet
På 7.9.2018 den 14.18, AnonymBruker skrev:

Hvis du har et problem med svenskene som blir værende har du vel ikke et problem? Men hvor mener du de egentlig skal flykte? 🤪

Veldig rar problemstilling for øvrig. Jeg har svensk far og stefar, og opplever ikke kulturforskjellene slik du beskriver de. Jo, jeg oppholdt meg ikke i deler av Malmö for godt over ti år siden, så dette er ikke noe nytt under solen. Men alle svenskene jeg er beslektet, menger meg med, kjenner og liker er jo ikke slik du åpenbart antar at ALLE svensker er (?)!

Hva slags svensker snakker du egentlig med?? Ingen svensker jeg kjenner er særlig «fornøyd med tingenes tilstand». Aller minst pappaen min og stefaren min. 

Skrevet

Elsker svensker!!! 😍😍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...