Gå til innhold

Har alle barnehager foreldresamtaler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har barnet mitt gått i en familiebarnehage i 5 mnd. og det har ikke vært snakk om noen foreldresamtale. Er det vanlig? Jeg skal selvfølgelig ta det opp med dem, men tenkte å spørre her først. 

Anonymkode: be5fa...31d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man skal ha 2 i året. Én på høsten og én på våren. Det er vanlig å ha dem i oktober og april her jeg bor. Isåfall vil innkallelse komme snart. 

Skrevet

Det er 1 obligatorisk og 1 valgfri, vanlig at samtalene finner sted ioktober/november og i april/mai. Den på høsten er obligatorisk og den på våren er valgfri.

Anonymkode: bca7a...657

Skrevet

Vi har to pr år, har ikke hørt om valgfri og obligatorisk, men den om høsten pleier å være en måned ca etter oppstart, også en i april/mai. 

Anonymkode: ea8b9...6a7

Skrevet

Ja, vår barnehage har to i året, en om høsten og en om våren. Familiebarnehager er jo annerledes på mange måter så det kan godt være at dette også er annerledes. Spør i barnehagen, de vet jo dette best.

Skrevet

Hos oss er det en samtale i året.

Skrevet

Vi har 2, den første er allerede i neste uke 🙂

Anonymkode: 6b221...d9c

Skrevet

Vi har en i året. 

Anonymkode: 5d70e...868

Skrevet

I en barnehage her er det en samtale på høst og en på vår. I den andre er det valgfri på høst og obligatorisk på vår. Så barnehager praktiserer forskjellig:))

Anonymkode: fb9c1...a27

Skrevet

Vi har en obligatorisk på høsten og en frivillig på våren.

Skrevet

To i året. En på høsten og en på våren. Den på høsten må alle ha, på våren er valgri(utenom de vi føler har behov) 

Når startet ungen din i bhg? Spør de om det er foreldresamtale snart 

Anonymkode: e515e...6d9

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

To i året. En på høsten og en på våren. Den på høsten må alle ha, på våren er valgri(utenom de vi føler har behov) 

Når startet ungen din i bhg? Spør de om det er foreldresamtale snart 

Anonymkode: e515e...6d9

Startet i april. Er litt sånn usikker om det ikke er noen samtale siden det er en familiebarnehage? Hvem er det vanlig man har samtale med? Pedagogen? Assistenten? 

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Startet i april. Er litt sånn usikker om det ikke er noen samtale siden det er en familiebarnehage? Hvem er det vanlig man har samtale med? Pedagogen? Assistenten? 

Pedagogisk leder/barnehagelærer har foreldresamtaler. Du kan jo spørre når det skal være foreldresamtale. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pedagogisk leder/barnehagelærer har foreldresamtaler. Du kan jo spørre når det skal være foreldresamtale. 

ok, ja jeg skal høre med de...

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...