AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #1 Skrevet 7. september 2018 Jeg skulle søke om det i dag, alt gikk bra helt til jeg skulle signere med bank id, da dukket det opp at nå signerer jeg på at jeg ikke er uføretrygdet osv. Ble litt skremt og avbrøt hele greia, jeg er ufør. Ville bare ha billig netflix.. Anonymkode: 1ec9a...075
isw Skrevet 7. september 2018 #2 Skrevet 7. september 2018 Bare å signere, det er inntekten og betalingshistorikken det kommer an på, ikke hvor du får pengene fra. De kan ikke etterprøve dette
Mhmjadda Skrevet 7. september 2018 #3 Skrevet 7. september 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skulle søke om det i dag, alt gikk bra helt til jeg skulle signere med bank id, da dukket det opp at nå signerer jeg på at jeg ikke er uføretrygdet osv. Ble litt skremt og avbrøt hele greia, jeg er ufør. Ville bare ha billig netflix.. Anonymkode: 1ec9a...075 Sparer du mer på billig netflix? eller vil avgiftene til kredittkortet/årsavgiften gjøre at du i sum taper penger?
Million Skrevet 7. september 2018 #4 Skrevet 7. september 2018 (endret) Jeg har Ya bank kredittkort og jeg er uføretrygdet. Var uføretrygdet da jeg søkte om kortet, og det gikk helt fint, det. Endret 7. september 2018 av Million
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #5 Skrevet 7. september 2018 7 minutter siden, Mhmjadda skrev: Sparer du mer på billig netflix? eller vil avgiftene til kredittkortet/årsavgiften gjøre at du i sum taper penger? De dekker vel 100 av streamingen, og netflix koster 109 tror jeg, så går jo ned fra over 1000 kr til litt over 100 kr i året, kan vel si man sparer selv om det blir årsavgift? Så det er bare å signere med bank id likevel da? Jeg har veldig stålkontroll på økonomi, absolutt, har ikke behov eller planer for å leve på det. Anonymkode: 1ec9a...075
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #6 Skrevet 7. september 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skulle søke om det i dag, alt gikk bra helt til jeg skulle signere med bank id, da dukket det opp at nå signerer jeg på at jeg ikke er uføretrygdet osv. Ble litt skremt og avbrøt hele greia, jeg er ufør. Ville bare ha billig netflix.. Anonymkode: 1ec9a...075 Dette gjelder nok kun betalingsforsikringen. Dersom du unnlater å skaffe deg betalingsforsikring skal det neppe være noe problem at du er ufør. Anonymkode: 830b9...ba8
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #7 Skrevet 7. september 2018 5 timer siden, Mhmjadda skrev: Sparer du mer på billig netflix? eller vil avgiftene til kredittkortet/årsavgiften gjøre at du i sum taper penger? YA-kredittkort har ingen årsavgift. Hvem i alle dager velger uansett å ha kredittkort med årsavgift? Anonymkode: 4d21c...998 3
ajarRun Skrevet 7. september 2018 #8 Skrevet 7. september 2018 Er netflix gratis med ya bank sitt kort? Jeg vurderte å kansellere det, jeg har så lav kredittgrense (fikk det når jeg studerte).
TheGirlWhoWaited Skrevet 7. september 2018 #9 Skrevet 7. september 2018 Du kan få kredittkort med uføretrygd - det regnes som fast inntekt og det er det som teller i denne sammenhengen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå