AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #1 Skrevet 7. september 2018 Dere som jobber med dette er det vanskelig? Må man gjøre mye manuelt og være god i matte for å klare det? Jeg holder på å søke etter jobber og har ikkes mye erfaring fra å jobbe med kontor, men kunne tenkt meg å prøve. Dette er type resepsjonitstillinger ved tannlegekontorer o.l. Skjønner jo at man helst ønsker de med fagbrev/høyere utdanning men man får vel opplæring når man uansett begynne i en slik jobb. Anonymkode: 20f6a...a0a
Gullik Skrevet 7. september 2018 #2 Skrevet 7. september 2018 Nei, det er ikke vanskelig. Trenger minimalt med mattekunnskaper.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #3 Skrevet 7. september 2018 Hvor manuelt det er kan variere litt fordi faktureringsprogrammene som brukes er litt forskjellige. De fleste steder er det nesten helt automatisk fordi prislisten for de ulike varene/tjenestene ligger inne i programmet. Jeg vil påstå at man ikke trenger å kunne noe matte i det hele tatt for å fakturere. Du må selvsagt vite hva prosenter og moms ER, men du trenger ikke kunne regne ut noe som helst, for det gjør programmet for deg. Anonymkode: 07155...37b
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #4 Skrevet 7. september 2018 Nei, det er ikke vanskelig. Det lærer du fort! Anonymkode: 2835c...68a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå