AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #1 Skrevet 7. september 2018 Er det noen av dere som har tatt høyere utdanning, men ikke fått jobb/ikke vil jobbe innen det yrket og som derfor jobber med noe annet? Hvilken utdanning har du og hva jobber du med nå? Og hvordan påvirket dette årslønnen din? Trenger litt tips pga trangt arbeidsmarked i byen jeg vil flytte til. Anonymkode: 75c20...fad
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #2 Skrevet 7. september 2018 Jeg er utdannet sivilingeniør og jobber med prøvetaking og analyse på en lab. Rett og slett fordi jeg ikke fikk jobb som sivilingeniør. Det påvirker årslønnen min ganske mye. Tjener vel ca 100 000 mindre enn jeg burde, men det er jo bedre enn å være arbeidsledig Anonymkode: f7b2e...2eb
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #3 Skrevet 8. september 2018 Nja jeg har alltid jobbet deltid i butikk, har en master i markedsføring. Nå tar jeg en ny utdannelse for å heller jobbe med noe annet. Lønnen i butikk er dårlig når man bare jobber deltid også.. Anonymkode: 491f7...34a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå