AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #1 Skrevet 7. september 2018 Hei Se vedlagte bilder. Dette er min syklus i år.. i følge appen hadde jeg EL onsdag 29.8. Jeg testet med eggløsningstester og fikk positiv mandag 27.8 (ca kl 17-18) svakere/ikke-positive streker i dagene etterpå.. Hadde sterke smerter denne mandagen også. Men det sies vel at selve eggløsningen skjer 12-72t etter positiv test. Hvilken DPO dag vil dere da si jeg er i dag? Vil dere telle fra mandagen eller onsdagen? Har tatt en G-test i dag og den var blenda hvit. Håper allikevel at det kan endre seg? Har hatt uvanlig mye «smerter i mageregion/nede siste uken..» ellers lite jeg vil påstå er symtomer nå. Vil dere forøvig kalle syklusen min stabil? Eller? Anonymkode: 93bbf...3cb
Gjest Albbas Skrevet 7. september 2018 #2 Skrevet 7. september 2018 Jeg ville regnet EL som tirsdag eller onsdag, slik at du i dag er 9-10 dpo. Tidlig med positiv test uansett.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #3 Skrevet 8. september 2018 Ts Fortsatt blendahvit test i dag Anonymkode: 93bbf...3cb
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #4 Skrevet 8. september 2018 Noen som ser noe her? Anonymkode: 93bbf...3cb
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #5 Skrevet 8. september 2018 Synes jeg ser en svak svak strek, men får ikke sett om det er farge i den eller ikke pga skyggen fra mobilen. Kom den før tidsfristen? Anonymkode: 9ca3d...08e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå