AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #1 Skrevet 6. september 2018 Naboen har noen voksne barn som stadig har med seg masse venner hjem midt på natta. Det er stadig biler innom som bringer å leverer ungdommer som er ganske forstyrrende da vårt soverom ligger like ved siden av deres innkjørsel. Men problemet er at de veldig ofte ender opp med å stå i gårdsplassen å snakke og bråke i lang tid og dette altså etter kl 23 i både hverdager og helg. Vet jo at man ikke kan "bråke etter kl 22 i hverdager", men hva er å bråke? Gjelder dette å snakke? (Og da mener jeg ikke sånn vanlig innestemme, men ganske høy snakking) Burde de ikke ha respekt for at andre skal sove? Dette er forresten i et vanlig enebolig-nabolag et stykke utenfor byen. Anonymkode: d44ca...ef8
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #2 Skrevet 6. september 2018 Har du prøvd å snakke med dem om det? Anonymkode: 5bb5a...25a 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #3 Skrevet 6. september 2018 Hadde mine barn forstyrret naboer når de skulle sove hadde jeg satt pris på beskjed. Så hadde jeg snakket med mine barn for å finne løsninger. At de ble satt av nei veien for eksempel. Anonymkode: ed8aa...dc9 3
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 6. september 2018 #4 Skrevet 6. september 2018 (endret) w Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
blomsterhei Skrevet 7. september 2018 #5 Skrevet 7. september 2018 (endret) Bare si fra på en allright måte at det er fint om de finner seg et annet sted å henge fordi dere andre hører alt de prater om og får ikke sove. Endret 7. september 2018 av blomsterhei 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #6 Skrevet 7. september 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du prøvd å snakke med dem om det? Anonymkode: 5bb5a...25a Nei, og selv om jeg har bodd her i flere år så har jeg og disse naboene aldri en gang hilst på hverandre. Selv så er jeg en veldig stille og konfliktsky person så å gå bort til en gjeng ungdommer i festhumør å be de være stille det er ikke helt min greie.. Anonymkode: d44ca...ef8
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #7 Skrevet 7. september 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, og selv om jeg har bodd her i flere år så har jeg og disse naboene aldri en gang hilst på hverandre. Selv så er jeg en veldig stille og konfliktsky person så å gå bort til en gjeng ungdommer i festhumør å be de være stille det er ikke helt min greie.. Anonymkode: d44ca...ef8 Du snakker med foreldrene, ikke ungdommene. Ellers kan du jo bytte soverom Anonymkode: 6d11e...f40
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #8 Skrevet 7. september 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, og selv om jeg har bodd her i flere år så har jeg og disse naboene aldri en gang hilst på hverandre. Selv så er jeg en veldig stille og konfliktsky person så å gå bort til en gjeng ungdommer i festhumør å be de være stille det er ikke helt min greie.. Anonymkode: d44ca...ef8 Forstår det godt, slikt kan være veldig ubehagelig. Tror det kan være best å si ifra på dagtid i en annen setting. Ring på døra og spør om å få prate med foreldrene. Er dette vanskelig, noe jeg selv også hadde syns ville vært veldig vanskelig, kan du skrive ett brev adressert til foreldrene og legge i postkassa som du formulerer på en hyggelig måte. Anonymkode: f374e...8fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå