SpåKonemateriale Skrevet 6. september 2018 #1 Skrevet 6. september 2018 I kveld er alle kjærlighetsspørsmål tillatt, både for single og de i forhold. Krav: 1. Om du ikke vil skrive med brukernavn, må du avslutte med navnet ditt og byen du bor i (evt kallenavn på disse) 2. Ingen ja/nei-spørsmål! 3. 2 spørsmål per person 4. Gi tilbakemelding på svarene Vel møtt. 1
Lillahjerte Skrevet 6. september 2018 #2 Skrevet 6. september 2018 Hei! Får du noe opp på meg og en ny relasjon jeg helt nylig har startet med en person?
John_Felipe Skrevet 6. september 2018 #3 Skrevet 6. september 2018 God kveld ❤️ Hva må jeg gjøre for å tillate meg selv å elske igjen? Denne nye personen som nyrlig har kommet inn i livet mitt, som gjør dagene mine så mye bedre. Hvordan kommer dette til å gå?
Poppeloppane Skrevet 6. september 2018 #4 Skrevet 6. september 2018 5 minutter siden, SpåKonemateriale skrev: I kveld er alle kjærlighetsspørsmål tillatt, både for single og de i forhold. Krav: 1. Om du ikke vil skrive med brukernavn, må du avslutte med navnet ditt og byen du bor i (evt kallenavn på disse) 2. Ingen ja/nei-spørsmål! 3. 2 spørsmål per person 4. Gi tilbakemelding på svarene Vel møtt. Har jeg gjort riktig valg med å gi han en siste sjanse og hvordan ser fremtiden vår evt ut fremover?
Noomie Skrevet 6. september 2018 #5 Skrevet 6. september 2018 Er det noe håp om at det blir oss to? Burde jeg bare gå all in (for han) og glemme det hele "drømmemannen" drømmen?
KakaoMos Skrevet 6. september 2018 #6 Skrevet 6. september 2018 Når møter jeg min fremtidige kjæreste? hvordan ser min fremtidige kjæreste ut?
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #7 Skrevet 6. september 2018 Han jeg holder på med nå, blir det noe seriøst av oss? Maria, Bergen Anonymkode: 26cde...912
Gjest Konditorfrue Skrevet 6. september 2018 #8 Skrevet 6. september 2018 Ser du noen endringer i livet mitt i løpet av tiden fremover et års tid. Ser du ny boplass eller samme fremover
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #9 Skrevet 6. september 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Han jeg holder på med nå, blir det noe seriøst av oss? Maria, Bergen Anonymkode: 26cde...912 NÅR blir det noe seriøst av oss, mente jeg. Lover tilbakemelding. Anonymkode: 26cde...912
Festlig Skrevet 6. september 2018 #10 Skrevet 6. september 2018 Når møter jeg han som blir den rette mannen for meg ? Når blir det muligheter for flytting av bosted? Gir tilbakemelding !
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #11 Skrevet 6. september 2018 8 minutter siden, Konditorfrue skrev: Ser du noen endringer i livet mitt i løpet av tiden fremover et års tid. Ser du ny boplass eller samme fremover Lover tilbakemelding Anonymkode: 55e09...cb3
Gjest Konditorfrue Skrevet 6. september 2018 #12 Skrevet 6. september 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Lover tilbakemelding Anonymkode: 55e09...cb3 Obs kom borti anonym tasten.hilsen Konditorfrue
SpåKonemateriale Skrevet 6. september 2018 Forfatter #13 Skrevet 6. september 2018 36 minutter siden, Lillahjerte skrev: Hei! Får du noe opp på meg og en ny relasjon jeg helt nylig har startet med en person? Hei, her ser jeg en kræsj mellom umodenhet og visdom. Det er en lidenskapelig kvinne med guts her. Kjæledyr ser ut til å være i sentrum hos begge parter. Dere vil muligens ikke komme godt overens. Mvh.
SpåKonemateriale Skrevet 6. september 2018 Forfatter #14 Skrevet 6. september 2018 36 minutter siden, John_Felipe skrev: God kveld ❤️ Hva må jeg gjøre for å tillate meg selv å elske igjen? Denne nye personen som nyrlig har kommet inn i livet mitt, som gjør dagene mine så mye bedre. Hvordan kommer dette til å gå? God kveld til deg også! Kortene viser at du er en som går "all in" og du har utrolig mye kjærlighet og omsorg å gi. Er du veldig opptatt av rett og galt? Kortene råder deg til å være mer leken. Jeg får følelsen av at du på en måte er som et barn som taper i brettspill og blir skikkelig sur, og syns det er urettferdig. Kjærligheten skal ikke være et spill, og det er ikke urettferdig når du ikke vinner - forandre ditt syn på brudd på relasjoner og muligheten for å bli såret. Vi er bare mennesker, våre potensielle partnere er bare mennesker, tilgi dem for at de ikke strakk til, tilgi deg selv for at du ikke strakk til. Kortene sier du vil oppdage at han har en "kvinne i sitt liv". Det betyr nødvendigvis ikke et kjærlighetsforhold, men en mor, venninne, søster e.l. Hun kan skape problemer. Kortene forteller ellers ikke noe mer utfyllende. Det er mulig mannen er religiøs. Mvh.
Lillahjerte Skrevet 6. september 2018 #15 Skrevet 6. september 2018 3 minutter siden, SpåKonemateriale skrev: Hei, her ser jeg en kræsj mellom umodenhet og visdom. Det er en lidenskapelig kvinne med guts her. Kjæledyr ser ut til å være i sentrum hos begge parter. Dere vil muligens ikke komme godt overens. Mvh. Tusen takk! ☺️ Du er faktisk inne på ganske mye riktig her. Det eneste jeg vil tro er at det er barn istedenfor kjæledyr ☺️ Kræsjen du ser er muligens den store aldersforskjellen - der umodenhet og visdom kommer inn ja ☺️
Gjest Konditorfrue Skrevet 6. september 2018 #16 Skrevet 6. september 2018 31 minutter siden, Konditorfrue skrev: Ser du noen endringer i livet mitt i løpet av tiden fremover et års tid. Ser du ny boplass eller samme fremover Sted Nordland
SpåKonemateriale Skrevet 6. september 2018 Forfatter #17 Skrevet 6. september 2018 39 minutter siden, KakaoMos skrev: Når møter jeg min fremtidige kjæreste? hvordan ser min fremtidige kjæreste ut? Hei, her kan jeg selvfølgelig ikke si eksakt tid og sted når jeg ikke vet noe særlig om hvor du befinner deg. Men kortene sier "3+4" og "ved vannet". Han er herlig og har et glass i hånden. Han har noen kilo ekstra, ansiktshår, rødt plagg. Mvh.
Festlig Skrevet 6. september 2018 #18 Skrevet 6. september 2018 30 minutter siden, Festlig skrev: Når møter jeg han som blir den rette mannen for meg ? Når blir det muligheter for flytting av bosted? Gir tilbakemelding ! Møre og Romsdal
SpåKonemateriale Skrevet 6. september 2018 Forfatter #19 Skrevet 6. september 2018 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: NÅR blir det noe seriøst av oss, mente jeg. Lover tilbakemelding. Anonymkode: 26cde...912 Hei, Kortene viser kun en mann som ferdes alene i dag. Mvh.
SpåKonemateriale Skrevet 6. september 2018 Forfatter #20 Skrevet 6. september 2018 32 minutter siden, Festlig skrev: Når møter jeg han som blir den rette mannen for meg ? Når blir det muligheter for flytting av bosted? Gir tilbakemelding ! Hei, dette er de rareste kortene jeg tror jeg har trukket. Du har møtt han i dag, sier de. 7+9 (7 september kanskje?) kommer opp, og den hengte mann, som jeg ofte forbinder med "stå på stedet hvil" eller "der du er nå". Du vil først havne i et forhold og få en arv/stor pengesum. Står ikke noe om hvor lenge det er til, dessverre. Mvh.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå