AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #1 Skrevet 6. september 2018 Hei Drømte en merkelig drøm i natt. Min mor, som gikk bort for et par år siden, sa til meg at hun skulle på ferie. Og da jeg spurte hvem hun skulle dra med, så sa hun pappa. For det første er det merkelig at hun sier i drømmen at hun skal på ferie. Og enda merkeligere at jeg spør med hvem. Min far er bare 60 år så jeg tror ikke det var noe varsel om at han skal dø eller noe. Anonymkode: 0cc33...302
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #2 Skrevet 6. september 2018 Drømmer er kun en prosessering av arbeidsminnet i hjernen. Anonymkode: 9a715...1dc
Gjest gjestvest Skrevet 6. september 2018 #3 Skrevet 6. september 2018 Kanskje du i underbevisstheten er redd for å miste din far uten å selv være helt klar over det.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #4 Skrevet 6. september 2018 Du forteller bare det som skjedde. Det som betyr noe angående det vi drømmer om er stort sett hva vi følte i drømmer. Handlingen kan gjerne være helt syk, og totalt urealistisk, men det man prosesserer ved hjelp av drømmer er gjerne frykt og følelser ellers. Så hva følte du? Det er i det drømmer kan tolkes. Anonymkode: 45e70...4b7
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #5 Skrevet 8. september 2018 Jeg tenker kanskje at du tenker at pappaen din trenger en ferie - og en kjæreste Helst begge deler samtidig. Eller kanskje pappaen din kommer og sier en dag at han har fått seg kjæreste? Anonymkode: 4abe6...d36
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #6 Skrevet 8. september 2018 Kanskje din mor viser deg at hun følger din far og beskytter ham. Hun ser kanskje at du er en urolig datter, og vil sende all sin kjærlighet for å gi deg styrke Anonymkode: f5cd1...127
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå