Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er barbicide tillatt i Norge? Kan jeg bestille dette f.eks på eBay, og få det lovlig importert til Norge? Og tror dere det vil være ekte barbicide jeg får fra eBay? 

Anonymkode: 27dc6...572

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er dette melanotan? Melanotan er registrert som legemiddel, og det ikke tillatt å importere.

Anonymkode: f6d8e...b46

• Liker 1
Skrevet

Noe du insjiserer i kroppen skal du IKKE kjøpe på ebay eller nett hvertfall!!!! Der er jo 99,7% fake! 

Anonymkode: dac95...c40

• Liker 4
Skrevet

Nå trodde jeg det var snakk om Barbie-selvmord 😂😂😂

Anonymkode: d8c2b...978

• Liker 10
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer det til å bli om hun kjøper fra eBay i allefall! (Er som å be om å bli alvorlig syk og potensielt dø)

Skrevet
På 7.9.2018 den 9.38, AnonymBruker skrev:

Er dette melanotan? Melanotan er registrert som legemiddel, og det ikke tillatt å importere.

På 7.9.2018 den 9.41, AnonymBruker skrev:

Noe du insjiserer i kroppen skal du IKKE kjøpe på ebay eller nett hvertfall!!!! Der er jo 99,7% fake! 

På 7.9.2018 den 11.16, AnonymBruker skrev:

Det kommer det til å bli om hun kjøper fra eBay i allefall! (Er som å be om å bli alvorlig syk og potensielt dø)

Herregud, gidd å Google litt da. Barbicide er et desinfeksjonsmiddel! 

Skrevet
På 7.9.2018 den 11.10, AnonymBruker skrev:

Hahaha :fnise:

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Herregud, gidd å Google litt da. Barbicide er et desinfeksjonsmiddel! 

Hvorfor skal vi google når TS ikke gidder?

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal vi google når TS ikke gidder?

Jeg er TS, og jeg har Googlet men ikke funnet informasjon om dette er tillatt i Norge, og selvfølgelig ikke om det er ekte barbicide som selges på eBay. 

Skrevet

Siden norske butikker selger det, så vil jeg anta det er lovlig i Norge. 

Skrevet
Akkurat nå, _popcorn_ skrev:

Siden norske butikker selger det, så vil jeg anta det er lovlig i Norge. 

Takk for svar. Hvor kan jeg få kjøpt det i Norge i fysisk butikk? Stoler ikke helt på de nettsidene som selger det i Norge 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Takk for svar. Hvor kan jeg få kjøpt det i Norge i fysisk butikk? Stoler ikke helt på de nettsidene som selger det i Norge 

Aner ikke. Men stoler definitivt mer på norske nettbutikker enn ebay når det gjelder kjemikalier og ekte/falske produkter. 

Skrevet
Akkurat nå, _popcorn_ skrev:

Aner ikke. Men stoler definitivt mer på norske nettbutikker enn ebay når det gjelder kjemikalier og ekte/falske produkter. 

Men er barbershop.no og bodygreen.no nettsider du ville stolt på, og bestilt fra? Hadde vært perf om det gikk an å få tak i i fysisk butikk

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men er barbershop.no og bodygreen.no nettsider du ville stolt på, og bestilt fra? Hadde vært perf om det gikk an å få tak i i fysisk butikk

Har handlet fra barbershop.no mange ganger over flere år. Har aldri opplevd noe galt.

Anonymkode: 558f5...717

Skrevet

HAHAHAHAHA!! Injisere faktisk... 😂

• Liker 1
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har handlet fra barbershop.no mange ganger over flere år. Har aldri opplevd noe galt.

Anonymkode: 558f5...717

Takk for at du deler erfaring! 

Skrevet
13 minutter siden, ♥Missy♥ skrev:

HAHAHAHAHA!! Injisere faktisk... 😂

Tenkte jeg også, lol

Gjest Blondie65
Skrevet

Men TS: vet du ikke hvordan du sjekker om en nettside er seriøs? Ta tilfellet Barbershop.no: De har en fane øverst som heter "info". Der står ALT du trenger å vite - og de har et organiasjonsnummer som du kan sjekke mot offentlige registre.

Dette er virkelig ikke rakettforsknning ...!

Det er også ganske morsomt at du latterliggjør at VI ikke har Googlet et produkt vi verken skal kjøpe eller har hørt om før når DU ikke vet hvordan man sjekker om en nettside er seriøs. Til og med "barbershop erfaringer" gir gode opplysninger hvis du virkelig var interessert i å gjøre jobben fremfor å forvente at andre gjør den for deg.

Skrevet
3 timer siden, Blondie65 skrev:

Men TS: vet du ikke hvordan du sjekker om en nettside er seriøs? Ta tilfellet Barbershop.no: De har en fane øverst som heter "info". Der står ALT du trenger å vite - og de har et organiasjonsnummer som du kan sjekke mot offentlige registre.

Dette er virkelig ikke rakettforsknning ...!

Det er også ganske morsomt at du latterliggjør at VI ikke har Googlet et produkt vi verken skal kjøpe eller har hørt om før når DU ikke vet hvordan man sjekker om en nettside er seriøs. Til og med "barbershop erfaringer" gir gode opplysninger hvis du virkelig var interessert i å gjøre jobben fremfor å forvente at andre gjør den for deg.

Jeg har fått svar på det jeg lurer på nå så sorry, men du er litt seint ute. Så dette preller av. Følger ikke tråden lenger, lykke til videre du 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...