Nera Skrevet 6. september 2018 #1 Del Skrevet 6. september 2018 (endret) Heisann Fortell om noe gøy du har gjort idag? Endret 6. september 2018 av Nera 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Ops Skrevet 6. september 2018 #2 Del Skrevet 6. september 2018 Hei! Har vært på handletur og kjøpt fine klær til 3 unger som vokser og vokser. Hva har du gjort i dag? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMW 5-serie 535D Skrevet 7. september 2018 #3 Del Skrevet 7. september 2018 5 timer siden, Nera skrev: Heisann Fortell om noe gøy du har gjort idag? Heisann i natten. Idag har jeg foreløpig kun sett litt på TV og er en kjapp tur innom kg. Dagen er fortsatt bare 3 timer gammel så mye gøy i fremtiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nera Skrevet 14. september 2018 Forfatter #4 Del Skrevet 14. september 2018 På 6.9.2018 den 21.19, Terrasse skrev: Hei! Har vært på handletur og kjøpt fine klær til 3 unger som vokser og vokser. Hva har du gjort i dag? Ikke noe spess, vært en rar dag uten mening. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ild Skrevet 14. september 2018 #5 Del Skrevet 14. september 2018 Hm,bør det være en tankevekker at jeg ikke har gjort noe direkte gøy i dag? Satser på mer gøy i morgen 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 17. september 2018 #6 Del Skrevet 17. september 2018 Jeg kan ta en tur Hvor bor du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå